Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمجتبی احمدی عصر دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در چهارمین روز جستجو برای یافتن "علاءالدین رحمتی" که از ظهر جمعه هفته گذشته دچار حادثه شده و در بهمن ارتفاعات سیاه سنگ رشته کوههای بینالود گرفتار شده بود، پیکر بی جان وی پیدا شد.

وی افزود: در پی اعلام ریزش بهمن در قله سیاه سنگ کلاته قیاس گلمکان در چناران خراسان رضوی و گرفتار شدن یک نفر در زیر بهمن، جمعه هفته پیش تیمهایی متشکل از اعضای جمعیت هلال احمر و کوهنوردان هیات کوهنوردی استان با همراهی بسیج منطقه به محل حادثه در رشته کوه‌های بینالود اعزام شدند و پس از چهار روز تجسس و برپایی کمپ و اقامت شبانه در منطقه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز پیکر بی جان وی از زیر انبوهی از برف بیرون کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: معاون امداد و نجات هلال احمر استان امروز مدیریت میدانی عملیات را به عهده گرفت که بالاخره پس از چهار روز جستجو، با وجود برف بسیار و برودت هوا، پیکر این فرد پیدا شد و هم اکنون عملیات انتقال آن به منطقه امن در حال انجام است.

علاءالدین رحمتی با ۴۷ سال سن همراه چهار نفر دیگر از همنوردان خود در حال فرود از ارتفاعات سیاه سنگ رشته کوه‌های بینالود در گلمکان شهرستان چناران بود که در پی سقوط از این ارتفاعات و گرفتار شدن در بهمن جان خود را از دست داد.

شهرستان چناران در ۴۵ کیلومتری شمال غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها مشهد مفقودی سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد مفقودی سازمان امداد و نجات هلال احمر مشهد مفقودی سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثاری از ۳ جوان مفقودی دی ماه در سبلان پیدا شد

فرماندار شهرستان مشگین شهر گفت: آثار و نشانه‌هایی از پیکر سه جوان مشگین‌شهری که دی ماه سال گذشته در ارتفاعات سبلان مفقود شده بودند، پیدا شد. - اخبار استانها -

شهرام محمدی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اظهار کرد: دی ماه سال 1402 سه نفر از اهالی شهرستان مشگین‌شهر در حوالی منطقه سامانلو مفقود شدند که به رغم پیگیری‌های متعدد هیچ اثری از آنان یافت نشد.

وی با اشاره به اینکه در چند مقطع زمانی نیروهای امداد و نجات، هلال احمر و ... عملیات تجسس را آغاز کرده بودند، خاطرنشان کرد: در مواردی به دلیل برودت هوا، بارش شدید برف و کولاک جستجو متوقف می‌شد و حتی در چند سورت پروازی نیز بالگردها موفق به کشف مفقودین نشدند.

فرماندار شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه سال گذشته هیچ نشانی از این سه جوان یافت نشد، افزود: بعد از تعطیلات نوروز مجددا هلال احمر، کوهنوردان و چند تیم عملیاتی آخرین عملیات جستجو را آغاز کردند و با محوریت هلال‌احمر اقدامات جستجو انجام شد.

محمدی از ورود تیم‌های امدادی، بسیج و دستگاه‌های مختلف برای ادامه عملیات در مناطق مختلف کوهستان خبر داد و گفت: سرانجام 31 فروردین ماه نشانه‌هایی از این جوانان در مسیر سامانلو پیدا شد.

وی تصریح کرد: بقایای این سه جوان شامل مدارک هویتی، کارت ها، کفش و چکمه‌های استفاده شده و ... تحویل نیروی انتظامی و دادستان شد تا بعد از بررسی‌های انجام شده نتیجه قطعی تجسس اعلام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجساد ۳ جوان مشگین‌شهری پس از چهار ماه پیدا شد
  • آثاری از ۳ جوان مفقودی دی ماه در سبلان پیدا شد
  • بقایای اجساد سه جوان مشگین‌شهری پس از چهار ماه پیدا شد
  • نجات ۴ نفر گرفتار در سیلاب بلوچستان توسط امدادگران + فیلم
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • ٣ مفقودی سیل جنوب کرمان پیدا شدند
  • نجات ۲ کوهنورد در ارتفاعات ساران و بولان
  • جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد
  • نیروهای هلال احمر یک مفقود شده سیل عنبرآباد را پیدا کردند
  • مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات