Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ طاها کاردان؛ حجم اخبار ورزشی منهای فوتبال بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار ورزشی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

اولین مربی خارجی در لیگ بسکتبال بانوان
بعد از حضور چند بازیکن خارجی، حالا مهرام یک مربی خارجی هم برای حضور در کادرفنی تیم بسکتبال بانوان خود استخدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"آیکاترینی چاتزیداکی" مربی یونانی است که با تیم مهرام تهران به توافق رسیده و به زودی به کادرفنی این تیم اضافه خواهد شد. مهرام فعلا در جدول از تیم نارسینا که دو بازیکن خارجی استخدام کرده، عقب افتاده است. این مربی که سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی در لیگ زنان ترکیه را دارد، همراه پاناتینایکوس یونان به قهرمانی یورولیگ هم رسیده است. او قرار است علاوه بر حضور در کادرفنی مهرام، دز آکادمی بانوان و تیم‌های پایه مهرام هم مسئولیت داشته باشد.

فولاد سیرجان قهرمان نیم فصل والیبال
در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال که آخرین هفته از نیم فصل اول این مسابقات به حساب می آید، دو تیم مدعی و بالاجدولی سپاهان و شهرداری ارومیه در دو سالن به صورت همزمان مقابل رقبای خود قرار گرفتند.
شهرداری ارومیه که با 10 برد و امتیاز کمتر نسبت به فولاد سیرجان در رده دوم جدول بود، امروز مقابل شهرداری قزوین قرار گرفت؛  شاگردان پیمان اکبری توانستند در یک بازی کاملا برتر رقیب خود را سه بر صفر از پیش رو بردارند. از سوی دیگر سپاهان هم که به خاطر معدل ست شماری کمتر پایین تر از شهرداری ارومیه در رده سوم جدول قرار داشت، توانست با نتیجه سه بر صفر هورسان رامسر که یکی از شگفتی سازان این فصل لیگ برتر بوده را از پیش رو بردارد تا از کورس رقابت بالای جدولی ها عقب نیفتد.
فولاد سیرجان که از ساعت 14 به مصاف خاتم اردکان رفت و با نتیجه 3 بر یک  پیروزی میدان شد و قهرمان نیم فصل لقب گرفت.

واکنش سوریان به هجمه ها علیه داوران ایرانی
نایب رئیس فدراسیون کشتی در مورد هجمه ای که به عملکرد داور ایرانی اعزامی به صربستان ایجاد شده، گفت: تصمیم بحث‌برانگیز او در مبارزه کشتی‌گیران روس و ارمنستان درست بود.
حمید سوریان در مورد عملکرد دو فرنگی‌کاران اعزامی به جام جهانی صربستان در مصاحبه با تسنیم  اظهار داشت: حسین نوری در کشتی رده‌بندی می‌خواست با فاصله حریفش را از تشک بیرون کند که در این بین امتیاز از دست داد. از نظر من محمدهادی ساروی کشتی خوب و قابل قبولی گرفت. حریفش قهرمان دنیا بود که 5-3 به او باخت. به نظر من در این کشتی ناعدالتی صورت گرفت. متوجه نشدم به چه دلیل به حریف او 2 امتیاز دادند، البته شاید انگشتش را گرفته بود که این را باید از مربی اعزامی که کنار تشک بود، پرسید.
 وی همچنین در خصوص هجمه سنگینی که به عملکرد داور اعزامی ایران به جام جهانی وارد شده، نیز تصریح کرد: کشتی الکسانیان با کشتی‌گیر روس را که مصلایی‌پور قضاوت کرد، دیدم. در صحنه دور تند اصلا نمی‌شود متوجه شد چرا این امتیاز را داده اما وقتی صحنه آهسته را می‌دیدی، مشخص بود که درست رأی داده است. به نظر من مصلایی‌پور در این مسابقه، درست‌ترین تصمیم را در حالیکه سرعت کشتی خیلی بالا بود، گرفت.

نهمین برد سیچوان با دبل دبل حامد حدادی
در ادامه راند هجدهم رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال چین امروز تیم‌ سیچوان به مصاف شانکسی فنجو رفت و در نهایت نهمین برد فصل خود را با برتری ۹۲ بر ۸۷ دست یافت. که بازهم حامد حدادی ستاره تیمش لقب گرفت.
حامد حدادی سنتر ایرانی سیچوان در بازی های اخیر تیمش تاثیرگذاری بالایی داشته و اکثراً توانسته آمار امتیازی قابل توجهی از خود ثبت کند همچنین در این دیدار بیش از ۳۴ دقیقه بازی کرد و موفق شد ۲۱ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۵ پاس گل و یک توپ ربایی داشته باشد تا با ثبت دبل دبلی دیگر امتیازآورترین بازیکن میدان شود.
سیچوان با این پیروزی در رتبه نهم جدول رده‌بندی CBA قرار گرفت.

شطرنج ایران بدون رییس؟
در حالی که وزارت ورزش تکلیف انتخابات 4 فدراسیون را مشخص کرده، شطرنج همچنان بلاتکلیف است.
اداره فدراسیون شطرنج با سرپرست از آخرین روزهای سال 98 آغاز شده که مهرداد پهلوان زاده دوره 4 ساله ریاستش به پایان رسیده بود و فرهاد نیکوخصال جای او را به عنوان سرپرست گرفت تا انتخابات را برگزار کند.
نام نویسی از کاندیداها در خرداد انجام شد و به نظر می رسید در تابستان تکلیف این فدراسیون که در سال های اخیر قهرمانان خوبی را هم پرورش داده، مشخص شود اما تابستان به پایان رسید و تکلیف انتخابات فدراسیون شطرنج مشخص نشد؛ اگرچه طبق اعلام وزارت ورزش قرار بود رییس این فدراسیون روز 6 آبان معرفی شود. ممنوعیت تجمعات به خاطر بالا رفتن آمار مرگ و میر کرونا در کشور، باعث شد تا چند روز قبل از برگزاری انتخابات، مجمع لغو شود. همه منتظر بهبود وضعیت کرونا در کشور بودند تا تکلیف برگزاری انتخابات چند فدراسیون از جمله همین شطرنج را بدانند. حالا خبر رسیده که وزارت ورزش تاریخ انتخابات 4 فدراسیون را در دی ماه مشخص کرده؛ اما نامی از شطرنج در میان آن ها نیست.

معرفی رئیس و اعضای کمیته فنی فدراسیون کاراته
در حکمی از سوی سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته رئیس و اعضای کمیته فنی این فدراسیون معرفی شدند. بر این اساس محمد باقر آقامیر به عنوان رئیس، علیرضا احسانی، کیکاوس سعیدی، محسن رشیدی‌نژاد، جمال‌الدین نکوفر، غلامرضا دباغیان، خانم اشرف امینی، محمد علی مردانی و محمد بهرامی به عنوان اعضای کمیته فنی معرفی شدند. اعضای کمیته فنی فدراسیون کاراته جمعی از بزرگان و پیشکسوتان کاراته در دو بخش کاتا و کومیته هستند.

غیبت فدرر و حضور نادال در تنیس آزاد استرالیا
سایت The Age استرالیا نوشت، بنیتو پرز، مدیر برنامه‌های رافائل نادال اعلام که این تنیسور اسپانیایی در تنیس آزاد استرالیا 2021 حضور خواهد یافت. پرز در این مورد گفت: رافائل نادل سفرش به ملبورن و شرکت در تنیس آزاد استرالیا را تأیید کرده است.
راجر فدرر، تنیسور سوئیسی هم که یک فصل اخیر را به دلیل انجام جراحی زانویش از دست داده بود در جریان اهدای جوایز ورزشکاران برتر کشورش اظهار داشت: انتظار داشتم تا ماه اکتبر آماده حضور در میدان شوم اما زمان کافی وجود نداشت تا از نظر جسمانی به شرایط مطلوبی برسم. سخت است که بتوانم در تنیس آزاد استرالیا شرکت کنم، هرچند زمان برگزاری این تورنمنت روشن نیست و جالب است بدانم آیا 8 فوریه آغاز می‌شود. اگر کمی زمان بیشتری بود، می‌توانست به من برای رفتن به ملبورن کمک کند. وی در ادامه افزود: دوست داشتم در تنیس آزاد استرالیا بازی کنم اما می‌تواند تهدید جدی برای زانویم باشد. تورنمنت ویمبلدون، المپیک توکیو و تنیس آزاد آمریکا اهدافم در سال 2021 هستند.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1084094 برچسب‌ها فولاد سیرجان فدراسیون شطرنج ورزش بانوان بسته خبری منهای فوتبال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا فولاد سیرجان فدراسیون شطرنج ورزش بانوان تنیس آزاد استرالیا اعضای کمیته فنی فدراسیون شطرنج فولاد سیرجان نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان

فدراسیون والیبال بلغارستان برای راهیابی به المپیک ۲۰۲۸ از نسخه ایتالیایی استفاده می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جانلورنزو بلنجینی،‌ مربی سرشناس ایتالیایی به تازگی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان منصوب شده است. لیوبومیر گانف، رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان تاکید کرد که در انتخاب این مربی 52 ساله، از والیبال ایتالیا، الگوبرداری کرده است.

تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد

رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان، این واقعیت را کتمان نمی‌کند، برای این که  بندی خاص در قرارداد مربی تورینی قرار دهد، باید جیبش را تقریبا خالی کند، اما بلافاصله اضافه کرد که مطلقاً پشیمان نیست. او می‌خواهد که «چیکو» فقط سرمربی بلغارستان باشد و در هیچ باشگاهی فعالیت نکند.

گانف در این مورد گفت: برای ما مهم بود که سرمربی تیم ملی، فقط مشغول تیم ملی باشد و فعالیت باشگاهی نداشته باشد. من می‌دانم که بستن چنین قراردادی برای ما هزینه زیادی دارد ولی این همان کاری است که ایتالیایی‌ها و تیم‌های بزرگ جهان انجام داده‌اند.

رئیس فدراسیون والیبال بلغارستان ادامه داد:‌ ما بازیکنان جوان و مستعد زیادی داریم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم، مربی‌ای را استخدام کنیم که 12 ماه سال در اختیار ما باشد. من تمام تلاشم را کردم تا نهایت با چیکو بلنجینی به توافق رسیدیم.

نخستین میدان پیش روی والیبال بلغارستان، لیگ ملت‌های 2024 است اما هدف بلند مدت و نهایی بلغارها، حضور در المپیک 2028 لس‌آنجلس خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی