Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@19:11:01 GMT

روند اجرای خط ویژه اتوبوس BRT در بندرعباس تسریع شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۲۸۷۳۶

روند اجرای خط ویژه اتوبوس BRT در بندرعباس تسریع شود

گروه استان‌ها ــ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هرمزگان گفت: لازم است برای تردد آسان شهروندان در شهر و کاهش ترافیک، هر چه زودتر روند اجرای خط ویژه اتوبوس BRT بندرعباس نیز تکمیل گردد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس ، رضا مدرس عصر امروز در جلسه بررسی آخرین اقدامات انجام شده خط BRT بندرعباس که با حضور شهردار بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: سوق دادن مردم شهر به سوی استفاده از حمل و نقل همگانی، یکی از راهکارهای موثر کاهش ترافیک و کاهش ورود بی‎‎رویه خودروهای شخصی به معابر شهر بندرعباس محسوب می‌‎‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به طرح اتوبوس‌های تندرو BRT در شهر بندرعباس اضافه کرد: 2 مسیر برای اجرای خطوط بی. آر. تی در شهر پیشنهاد شد تا با پوشش مسیرهای پرتردد، شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ترغیب شوند.

تصادف مرگبار موتورسیکلت با اتوبوس BRT + تصاویر ‌خبرهای خوش شهردار یزد از راه‌اندازی خطوط BRT تا اضافه شدن اتوبوس‌های جدید به ناوگان شهری اقدام جالب راننده اتوبوس BRT برای به دام انداختن زن سارق

مدرس افزود: این مسیر از پایانه دفاع مقدس تا پایانه ولیعصر با 22 ایستگاه امتداد می‌یابد که یک ایستگاه از میدان یاد بود تا میدان انقلاب و ایستگاه دوم از میدان انقلاب تا هدیش ادامه دارد.

وی تصریح کرد : این مسیر‌ها با گذر از خیابان‌های اصلی و پرتردد و با فراهم کردن دسترسی به همه مناطق شهر، امکان بهره‎‎برداری را به حداکثر می‌رساند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خاطر نشان کرد: 30 دستگاه اتوبوس بی‌. آر. تی در مسیر شماره 1 از پایانه دفاع مقدس به پایانه ولیعصر با عبور از بلوار علی ابن ابیطالب، بلوار امام خمینی، تقاطع داروپخش، بلوار امام خمینی ضلع غربی خیابان طلوع، بیمارستان خاتم الانبیا، حدفاصل سیدمظفر و بلوار چمران، تقاطع نواب صفوی، پارک شهر، مصلی، شهرداری مرکزی ضلع غربی میدان ابوذر، ضلع شرقی فلکه برق، بلوار امام موسی صدر، میدان شهدا، مجتمع ورزشی هفتم تیر، دانشگاه پیام نور، چهارراه 22 بهمن، سورو و ضلع غربی شهرک شهید باهنر برای جابه‌جایی شهروندان وارد فعالیت خواهد شد.

در پایان این جلسه نیز مقرر شده تا کارگروه ویژه‌ای جهت حل مشکلات و معضلات ترافیکی اجرای خط ویژه اتوبوس BRT بندرعباس جهت ارائه راهکارهای مناسب در این خصوص تشکیل شود و موارد مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/864/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتوبوس BRT اجرای خط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۲۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  پایانه صادراتی میبد به مساحت ۶۷ هکتار در جنوب غربی این شهرستان واقع شده است و درحال حاضر از حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.


فرماندار میبد در این نشست با اشاره به اهمیت پایانه صادرات کاشی و سرامیک گفت: از آنجا که شهرستان میبد قطب تولید کاشی و سرامیک است این پایانه نقش مهمی در جابه جایی محموله‌های صنعت ساختمان به ویژه کاشی و سرامیک می‌تواند ایفا کند.


بررسی احداث میدان ظرف یک هفته از سوی راهداری، تامین قیر جهت آسفالت دور میدان، طراحی شبکه برق پایانه صادراتی تا نیمه دوم اردیبهشت ماه از سوی اداره برق، تامین آب مورد نیاز و انشعاب مورد درخواست ازسوی اداره آبفا از مصوبات این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است
  • بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد
  • اسامی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس در یزد اعلام شد
  • شیخ نعیم قاسم: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری