Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار مشهد گفت: ۵۲ درصد موارد ابتلا به کرونا ناشی از دورهمی‌های خانوادگی است، لذا شهروندان به منظور حفظ سلامت خود و خانواده، دورهمی‌های خانوادگی شب یلدای امسال را برگزار نکنند.

به گزارش قدس آنلاین، سید محمدرضا هاشمی شب گذشته در هشتاد و دومین جلسه ستاد مقابله با کرونا در مشهد افزود: با توجه به اعلام وضعیت نارنجی برای این شهرستان فقط گروههای شغلی یک و ۲ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با مشارکت مردم و کسبه از ابتدای محدودیت آذر ماه تاکنون، شاهد کاهش موارد ابتلا و بستری ناشی از کرونا در این شهر هستیم که امیدواریم این همکاری تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه داشته باشد.

فرماندار مشهد همچنین از فعالیت و همکاری ۷۲۰ پایگاه بسیج مساجد در اجرای طرح "مسجد سنگر سلامت" با عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان خبر داد و گفت: جلسات قرارگاه عملیاتی این طرح تا پایان طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی به صورت منظم برگزار خواهد شد.
وی افزود: طرح مسجد سنگر سلامت با هدف مدیریت و کنترل ویروس کرونا از طریق مشارکت مردمی، هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از کمک نیروهای بسیج و داوطلب مردمی در کلانشهر مشهد در حال اجراست.
هاشمی ادامه داد: قطع زنجیره انتقال کرونا با افزایش رعایت شیوه نامه های بهداشتی، کاهش تعداد بستری شدگان و پوشش حمایتی از گروههای در معرض خطر از دیگر اهداف این طرح است.

تداوم منع تردد شبانه در مشهد

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مشهد نیز گفت: محدودیتهای تردد شبانه در مشهد با توجه به وضعیت نارنجی شیوع کرونا در این شهر از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد روز بعد همچنان ادامه دارد.

احمد ریواده افزود: با توجه به در پیش بودن شب یلدا طی هفته آینده احتمال تغییر ساعت محدودیت رفت و آمد وسایل نقلیه در شهرها وجود دارد اما تاکنون دستورالعملی از ستاد ملی مقابله با کرونا در این زمینه به این فرمانداری ابلاغ نشده است.

شهرستان مشهد با ۳.۵ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۲۰ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در قالب ۹۶ اتحادیه است.

این شهرستان با ۹ هزار و ۸۱ کیلومترمربع مساحت متشکل از سه بخش مرکزی، احمدآباد و رضویه و ۱۱ دهستان و ۳۵۷ روستا است و کلانشهر مشهد با مساحت ۳۵۰ کیلومترمربع و سه میلیون نفر جمعیت در بخش مرکزی این شهرستان قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرماندار مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره تلخ ژیلا صادقی از «دورهمی» مهران مدیری (فیلم)



منبع:برترین ها

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازگشت یک مجری دیگر به تلویزیون بعد از دو سال (فیلم) روایت ژیلا صادقی از سقط جنین به خاطر همکارانش (فیلم) لحظه‌ای که ژیلا صادقی روی آنتن زنده سنگ روی یخ شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • خاطره تلخ ژیلا صادقی از «دورهمی» مهران مدیری (فیلم)
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • ادامه بررسی موارد اختلافی لایحه برنامه هفتم در مجمع تشخیص
  • بهره‌مندی نیمی از مردم خمین از استخر؛ در صورت افتتاح!
  • کشف رود؛ اصلی‌ترین و بنیادی‌ترین عامل سکونت در مشهد 
  • جشن تولد خونین در باغ ویلا | قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد
  • تحویل واحدهای مسکن ملی مهرگان در مشهد تا پایان سال
  • سکوت عامل توهین به لامین یامال شکست
  • عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد طی سال گذشته سگ‌ها بودند