Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تیتر و عناوین نیم صفحه نخست روزنامه‌های امروز سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ استان کرمان به شرح زیر است: 

 

 

 

انتهای پیام/ م 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های استان شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز پنجم عمار یاسر به میدان سپاه می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: ادامه فاز پنجم عمار یاسر تا میدان سپاه در دستور کار شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ است.

عباس حلوایی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: پروژه فاز پنجم عمار یاسر یک پروژه بسیار خاص و ویژه است که تملک آن ۵۰ سال به طول انجامید.

وی با اشاره به اینکه تکمیل تونل غدیر معطل تملک این پروژه مانده بود، افزود: طی دو سال گذشته تملک‌ها به پایان رسید و مسیر همسطح باز شد و ما توانستیم اجرای شمع‌ها، سقف و تابلیه تونل را آغاز کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اجرای ۸۰۰ متر از پروژه از تقاطع خیابان انقلاب و خیابان معلم به سمت خیابان بیگدلی به صورت تابلیه، خاطرنشان کرد: در سال گذشته این قسمت به انضمام یک رمپ خروجی به سمت خیابان انقلاب تکمیل شد.

حلوایی‌زاده اضافه کرد: سطح صفر پروژه که ۷۷۰ متر تونل از انتهای رمپ تونل تا خیابان شهید فاطمی است با دو محور تندرو و کندرو تکمیل شد.

وی ادامه داد: انجام زیرسازی و روسازی، تأمین شبکه برق و روشنایی و به صورت همزمان جا به جایی تأسیسات که در یک بافت قدیمی هم قرار داشت، از جمله بخش‌های اجرای این پروژه بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تاکید کرد: تلاش کردیم تا فاز به فاز و با هماهنگی شرکت‌های زیرساخت بدون انجام خلل در خدمت‌رسانی به مردم این جابه‌جایی صورت گیرد.

حلوایی‌زاده با اشاره به اینکه در فصل سرما و گرما و در شرایط برفی و بارانی این پروژه تعطیل نشد گفت: توانستیم از آغازین روز سال جدید این پروژه را در اختیار شهروندان قرار دهیم و ادامه مسیر تا میدان سپاه برای سال ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 745186

دیگر خبرها

  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • اجرای ۷ پروژه شاخص در منطقه ۵ اصفهان
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی با ۲۰ کیلومتر طول در تبریز
  • حذف خط دوم متروی قم با اجرای مونوریل
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفته است
  • فاز پنجم عمار یاسر به میدان سپاه می‌رسد
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفت
  • اجرای ۲۰ کیلومتر مسیرگشایی در معابر تبریز
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز