Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل رستمی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: یک دستگاه خودروی وانت پیکان در نخستین ساعات صبح در جاده روستایی دواسب زنجان مقابل جایگاه عرضه سوخت، واژگون و درون کانال آب سقوط کرده بود.

وی اظهار داشت: پس از اطلاع از این حادثه رانندگی به منظور نجات جان راننده گرفتار در داخل خودروی واژگون شده، بلافاصله گروه نجات تخصصی از ایستگاه شماره ۲ واقع در مجتمع ادارات و گروه اطفای حریق و ایمن سازی از ایستگاه شماره پنج واقع در کوی نگین، اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

رستمی با بیان اینکه خوشبختانه این کانال، فاقد آب بود، تصریح کرد: چون بیم حریق و انفجار خودروی واژگون شده می رفت بنابراین بلافاصله عوامل گروه نجات تخصصی عملیات رهاسازی را انجام داده و راننده را که مصدوم شده بود بیرون کشیده و به مرکز درمانی به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: این حادثه ساعت ۷:۰۳ صبح بر اثر بی احتیاطی و عدم کنترل راننده خودروی وانت پیکان اتفاق افتاده بود و نخستین اکیپ عملیاتی آتش نشانی زنجان نیز از ایستگاه شماره پنج در مدت ۲ دقیقه در محل حاضر شد.    

رستمی، افزود: باتوجه به موقعیت خطرناکی که جان راننده را تهدید می کرد عملیات رهاسازی از سوی گروه نجات تخصصی در کمتر از ۶ دقیقه انجام شد و نفرات گروه پس از چند دقیقه تلاش بی وقفه و پر اضطراب و بیرون آوردن راننده که به دلیل گیر افتادن از ناحیه قفسه سینه تحت فشار بود، نفسی راحت کشیدند.

وی از شهروندان خواست هنگام مواجهه با چنین حوادثی بلافاصله موضوع را با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در میان بگذارند تا نسبت به اعزام اکیپ های عملیاتی به محل حادثه اقدام شود.

برچسب‌ها آتش نشانی خودرو زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی خودرو زنجان آتش نشانی خودرو زنجان اخبار کنکور آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا + فیلم

سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل خودرو، موجب برخورد آن با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا شد. راننده بر اثر این حادثه مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت
  • تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا + فیلم
  • گروه های فشار مانع ابلاغ آیین نامه واردات خودروهای کارکرده
  • جسد مرد ۴۲ ساله از چاه ۲۰ متری بیرون کشیده شد
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد
  • توقیف بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی در زنجان
  • اگر راننده خوبی هستید میلیون ها تومان جایزه بگیرید
  • یک کشته و دو مصدوم در جاده دهدشت به پاتاوه