Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظام‌خواه گفت: پس از گذشت 4 روز از شروع عملیات جست‌‌وجو برای یافتن فرد مفقود شده در بهمن رشته‌کوه‌های بینالود در گلمکان، امروز گروهی از کوهنوردان محلی توسط تیم بحران هلال احمر تجهیز، و به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا نظام‌خواه، عضو شورای شهر گلمکان در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: عملیات تجسس یافتن علاالدین رحمتی که بر اثر سقوط از ارتفاع در کوههای قله سیاه سنگ از رشته کوه بینالود در منطقه روستای کلاته قیاس گلمکان چناران از روز جمعه دچار بهمن شده و در منطقه مانده بود امروز نیز تداوم یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از گذشت 4 روز از شروع عملیات جست‌‌وجو برای یافتن فرد مفقود شده در بهمن رشته‌کوه‌های بینالود در گلمکان، امروز گروهی از کوهنوردان محلی توسط تیم بحران هلال احمر تجهیز، و به محل حادثه اعزام شدند.

عضو شورای شهر گلمکان ادامه داد: برای حفظ امنیت جانی گروه‌های تجسس وکوهنوردی، گروه‌های پشتیبانی ناجا، سپاه چناران و هلال احمر در دامنه کوه مذکور مستقر شدند.

وی افزود: فرد گرفتار شده علاالدین رحمتی، حدودا 47 ساله به‌همراه چهار نفر دیگر از کوهنوردان درحال فرود از ارتفاعات سیاه سنگ چشمه سبز بوده‌اند که دچار این حادثه شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ،مدیرعامل  جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت:با تلاش تیم غواصی و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان پیکر جوان غرق شده خرم‌آبادی پس از ۱۳ روز در رودخانه سزار  محل ایستگاه قطار ۵۰۱  راه آهن از آب گرفته شد.
محمد قدمی افزود:روز  ۲۱ فروردین ماه امسال جوانی ۱۷ ساله به قصد شنا وارد رودخانه سزار در آبشار بیشه می‌شود که پس از شیرجه زدن و برخورد با سنگ کف رودخانه اسیر جریان آب شده و غرق می‌شود.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • امدادرسانی به بیش از ۶‌ هزار خانوار سیل‌زده +فیلم
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه