Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس شورای شهر تهران ضمن انتقاد از برنامه دستپخت به دلیل توهین به تاکسیرانان گفت: رانندگان حمل و نقل عمومی حتی در شرایط کرونا هیچ کوتاهی در خدمت‌رسانی به شهروندان نکردند. خبرگزاری میزان- سیدابراهیم امینی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره موضوع تاکسیرانی و انتقاد به برنامه دستپخت، اظهار داشت: اگر چه امروز با شروع پاندمی کرونا اهمیت و جایگاه حمل و نقل عمومی در سلامت و بهداشت بیش از هر زمان دیگری خود را نشان داده، ولی در روز‌های گذشته شاهد بودیم، حتی در اوج بیماری کرونا همکاران ما در سیستم حمل و نقل عمومی علیرغم تلفات فراوان انسانی، در خدمت‌رسانی به شهروندان هیچ کوتاهی نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در یکی از برنامه‌های صدا و سیما که باید فرهنگ‌سازی و آموزش احترام به مشاغل و افراد را نشان دهند، با سخنانی که مطلقا در شأن پرسنل شریف حمل و نقل نبود موجب ناراحتی این قشر عزیز شد.

نایب رئیس شورای شهر تهران ضمن انتقاد و گلایه از صدا و سیما از پرسنل حمل و نقل عمومی عذرخواهی کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن شب یلدا جامعه پزشکی از شب‌نشینی به عنوان تهدیدی برای افزایش آمار مبتلایان به کرونا یاد کرده‌اند.   بیشتر بخوانید: سازمان تاکسیرانی تهران به سوال پرحاشیه مجری برنامه دستپخت واکنش نشان داد

امینی گفت:‌امیدواریم ستاد ملی مقابله با کرونا در روز‌های باقیمانده تا شب یلدا با مدنظر قرار دادن توصیه‌های وزارت بهداشت و متخصصان امر شرایط گذراندن این شب با کمترین عواقب را فراهم سازند.

وی درباره سالروز انتشار روزنامه همشهری گفت: مؤسسه همشهری دارای بزرگ‌ترین چاپخانه خاورمیانه است، ولی به نحوی که شایسته بوده از این امکانات استفاده نشده است.

انتهای پیام/ برچسب ها: ابراهیم امینی برنامه دستپخت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ابراهیم امینی برنامه دستپخت نایب رئیس شورای حمل و نقل عمومی برنامه دستپخت شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران جزئیات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی را اعلام کرد.

سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جزییات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی گفت: نرخ بلیت تک سفر که فعلا ۳۳۰۰ تومان است، برای سال ۱۴۰۳ حداکثر مبلغ ۴۳۰۰ تومان خواهد شد و در مورد خطوط حومه برای پرند و هشتگرد نیز افزایش ۳۰ درصدی نرخ را در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: برای مبلغ ورودیه در اتوبوس تندرو و عادی ۲۲ درصد افزایش پیش بینی کرده‌ایم و به ازای هر کیلومتر پیمایش برای اتوبوس‌های تندرو ۲۰ درصد افزایش و برای اتوبوس‌های عادی ۴۰ درصد افزایش اعمال شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به طور میانگین قیمت تمام شده در اتوبوس تندرو ۲۱ درصد و اتوبوس عادی ۳۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۲ رشد خواهند داشت، گفت: در مورد اتوبوس‌های ارائه خدمات دربستی نیز ۴۰ درصد رشد در نظر گرفته شده است.

تشکری هاشمی درباره افزایش نرخ تاکسیرانی نیز گفت: حداکثر رشد ۴۵ درصد برای نرخ کرایه تاکسی‌ها در نظر گرفته شده است، البته ضریب شیب معابر بطور متوسط ۱۵ درصد خواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: افزایش نرخ‌ها از شنبه اول اردیبهشت ماه سال‌جاری لازم الاجراست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ورود واگن‌های وارداتی به تهران به اما و اگر رسید
  • لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • (ویدیو) انتقاد شدید رئیس دانشکده روانشناسی تهران از مدیران تلویزیون
  • حمل و نقل عمومی از شنبه گران می شود | افزایش ۱۶ درصدی نرخ ورودیه مترو
  • با عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی فروریخت
  • عملیات وعده صادق مایه مباهات همه آزادگان و مستضعفان جهان شد
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • انتقاد شدید روزنامه اطلاعات از راه‌اندازی دوباره گشت ارشاد
  • لزوم مشارکت شهروندان و مسئولان برای حفظ سبزینگی شهر اصفهان