Web Analytics Made Easy - Statcounter

کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس به وحید امیری که به دلیل محرومیت نمی‌تواند در فینال به میدان برود ماموریت ویژه‌ای داده است.

خبرگزاری میزان - حامد لک، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که برای فصل جدید به این تیم پیوست، توانست خیلی زود خودش را با دیگر بازیکنان هماهنگ کند و نمایش‌های درخشانی در ترکیب پرسپولیس خصوصا در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لک که قطعا یکی از عوامل اصلی صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود، این روز‌ها به شدت مشغول تمرین و تمرکز برای حضور در بزرگترین رویداد فوتبال باشگاهی آسیا است. داود فنایی، به عنوان مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس تمرینات ویژه‌ای را برای لک در نظر گرفته اما در این میان بازیکن محروم سرخپوشان هم به فنایی کمک می‌کند.

با موافقت کادرفنی پرسپولیس و گل‌محمدی، وحید امیری که به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در دیدار فینال مقابل اولسان کره‌جنوبی نیست، ماموریت پیدا کرده تا کنار لک تمرین کند. امیری قرار است در تمرینات به گونه‌های مختلفی به سمت دروازه لک ضربه بزند تا او به خوبی آماده مسابقه شود.

بیشتر بخوانید: برانکو: شانس پرسپولیس و اولسان برای قهرمانی برابر است/ کی‌روش گفت چرا با پرواز بیزینس کلاس به ژاپن رفتید؟!

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس وحید امیری اولسان هیوندای یحیی گل محمدی حامد لک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس وحید امیری اولسان هیوندای یحیی گل محمدی حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت ویژه رئال: بارسلونا گل بخور نیست!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا باید در دیداری حساس و تماشایی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی بارسلونا به میدان برود و امیدوار است که با کسب سه امتیاز این بازی بتواند تا حد زیادی قهرمانی‌اش را مسجل کند. 

شاگردان کارلو آنچلوتی با 67 گل زده بهترین خط حمله رقابت‌های این فصل لالیگا را در کنار خیرونا دارند و با 20 گل خورده بهترین خط دفاعی را هم به خودشان اختصاص داده‌اند. این در حالی است که بارسا 62 گل زده اما 34 گل هم دریافت کرده است. 

شاید با توجه به آمار خط حمله رئال و خط دفاعی بارسا، کار مهاجمان تیم میزبان در این بازی چندان دشوار به نظر نرسد اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که تیم ژاوی در شش بازی اخیرش در لالیگا حتی یک گل هم دریافت نکرده و درخشش مدافعان این تیم و همچنین مارک آندره تراشتگن دروازه آنها را بسته نگه داشته است. 

به نظر می‌رسد که باز کردن دروازه بارسا و این دروازه‌بان آلمانی در بازی امشب در واقع چالش بزرگ و مهمی برای ستاره‌های خط حمله رئال مادرید باشد و باید دید که آیا همکاری درخشان وینیسیوس جونیور و جود بلینگام یا حرکات انفرادی رودریگو در این دیدار هم به کار آنها خواهد آمد یا خیر.

دیگر خبرها

  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • ماموریت ویژه رئال: بارسلونا گل بخور نیست!
  • ماموریت ویژه فیلم‌بر‌ها در تهران قدیم