Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیر فنی اداره جهادکشاورزی شهرستان اسدآباد از جذب ۱۰۲ درصدی تسهیلات خط هشتم مکانیزاسیون این شهرستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

علی سرخوش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال در هشتمین سال از اجرای طرح توسعه ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی در قالب خط اعتباری افزون بر ۱۱ میلیارد و ۵۸۳ میلیون تومان به عنوان خط هشتم مکانیزاسیون به شهرستان اسدآباد اختصاص یافته که تا ۲۲ آذرماه از این میزان اعتبار اختصاص داده شده ۱۱ میلیارد و ۸۳۲ میلیون تومان معادل ۱۰۲ درصد اعتبار جذب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از ارکان کشاورزی را ارتقاء سطح مکانیزاسیون تولید محصولات کشاورزی دانست و افزود: به همین علت به منظور تأمین امنیت غذایی، طرح توسعه ناوگان مکانیزاسیون کشاورزی در دست اجراست و سالیانه اعتبارات ویژه ای در قالب خط اعتباری اختصاصی مکانیزاسیون کشاورزی برای تجهیز بخش کشاورزی به نیرو محرکه و ادوات لازم اختصاص می یابد.

سرخوش با بیان اینکه با استفاده از اعتبارات ویژه خط اعتباری اختصاصی مکانیزاسیون کشاورزی امسال تعداد ۵۰ دستگاه تراکتور سبک و نیمه سنگین به ناوگان مکانیزاسیون شهرستان افزوده شد، گفت: در کنار خرید تراکتور لازم است ادوات و دنباله بندهای ضروری با کشت و زراعت هر بهره بردار نیز توسط بهره برداران خریداری و مورد استفاده قرار گیرد که در همین راستا مالکان تراکتورها می توانند برای بهره مندی از این تسهیلات نسبت به تشکیل پرونده در این رابطه اقدام کنند.

مدیر فنی اداره جهادکشاورزی شهرستان اسدآباد همچنین بیان کرد: تمامی بخش های کشاورزی از جمله واحدهای دامداری، مرغداری و گلخانه ها نیز می توانند در راستای تسهیلات موجود در این خط اعتباری برای تجهیز واحدهای خود اقدام کنند.

وی در ادامه تعداد تراکتورهای موجود سطح شهرستان اسدآباد را ۲۴۵۰ دستگاه برشمرد و یادآور شد: براساس آمار اخذ شده درخواست سوخت تعداد ۲۲۵۰ دستگاه از این تعداد تراکتورها در امر کشاورزی و فعالیت های مکانیزاسیون بخش کشاورزی فعالیت دارند.

سرخوش ادامه داد: از این تعداد تراکتور به تفکیک ۲۵۰ دستگاه تراکتور دارای پلاک و پلاک به نام مالک، ۳۰۰ دستگاه تراکتور دارای پلاک با خرید قولنامه ای، ۱۳۰۰ دستگاه تراکتورهای فاقد پلاک که برای اخذ پلاک ثبت نام کرده اند و ۲۰۰ دستگاه تراکتور موجود که هیچ اقدامی برای دریافت سوخت نداشته اند و اطلاعی از وضعیت پلاک آنها نیست، هستند.

وی در بخش دیگری گفت: با توجه به اینکه در سال آینده و در مرحله اول سوخت دهی تنها تراکتورهای دارای پلاک که پلاک آنها به نام مالک است، قادر به ثبت نام و دریافت سوخت خواهند بود لازم است کشاورزان و مالکان تراکتورها برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل در سوخت اقدامات لازم را در این راستا انجام دهند.

سرخوش تصریح کرد: مالکانی که پلاک تراکتور به نام آنها نیست، حتماً در اسرع وقت نسبت به انتقال پلاک به نام خود اقدام کنند و مالکانی که تراکتور آنها فاقد پلاک بوده و ثبت نام برای اخذ پلاک انجام نداده اند، نسبت به بیمه کردن تراکتور اقدام تا در اولویت پلاک گذاری قرار گیرند.

مدیر فنی اداره جهادکشاورزی شهرستان اسدآباد در پایان اظهار کرد: مالکانی که تاکنون هیچ گونه اقدامی نداشته اند نیز نسبت به ارائه درخواست برای پلاک گذاری و بیمه کردن تراکتور اقدام کرده و در صورت وجود هر گونه مشکل با مسئول واحد مکانیزاسیون مدیریت جهادکشاورزی در شهرستان و یا با مراکز جهاد کشاورزی تابعه مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها جهاد كشاورزي مکانیزاسیون کشاورزی تراکتور پلاک گذاری مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان اسدآباد دستگاه تراکتور خط اعتباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقیريال  رسالی احدی با اشاره به عملکرد ۵ ساله شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در مبارزه با استخراج غیرمجاز رمز ارز اظهار کرد: کارشناسان این شرکت با شیوه‌ها و بررسی‌های فنی و غیرفنی در شهرستان‌های حوزه فعالیت خود توانستند حدود ۶ هزار دستگاه تولید رمز ارز غیرمجاز را شناسایی، کشف و ضبط کنند.

وی افزود: تولید غیرمجاز رمز ارز در هر بخشی به ویژه در بخش صنعتی و خانگی به عنوان یک تهدید برای شبکه برق محسوب شده و ما برای مقابله با این تهدید نیاز به همکاری ارزشمند آحاد جامعه داریم تا در تامین مطمئن انرژی برق شهروندان عزیز کمک حال خادمان خود در صنعت برق و به ویژه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی باشیم.

رسالی احدی با اشاره به رسیدگی ویژه و سریع مراجع قضایی استان و شهرستان‌ها به پرونده‌های این پدیده غیرقانونی و خدمات نیرو‌های انتظامی و امنیتی استان در کشف و مبارزه با استخراج رمز ارز غیرمجاز ادامه داد: این تعداد ماینر از ۵۳۰ نقطه استان شامل شهرها، روستا‌ها و واحد‌های خدماتی و تولیدی کشف شده و با تشکیل صد‌ها پرونده تحویل مقامات محترم قضایی استان در شهرستان‌های مختلف تحت پوشش شده است.

وی با اشاره به آخرین اقدام این شرکت در شناسایی دستگاه‌های غیرمجاز ماینر گفت: کارشناسان این شرکت در فروردین ماه امسال تعداد چهار دستگاه در روستای درویش بقال شهرستان شبستر، تعداد چهار دستگاه در بخش کشکسرای مرند و تعداد ۲ دستگاه در شهرستان مراغه را کشف و ضبط کنند.

دیگر خبرها

  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • رفع تداخل ۱۱هزار و ۱۱۷هکتار از اراضی کشاورزی قزوین
  • مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند
  • رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی