Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزت اله نباتی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: روند رفع تصرفات اراضی کشاورزی به صورت جدی و با همکاری دستگاه  قضایی پیگیری می‌شود و شامل بنا، آلاچیق و دیوارکشی خواهد شد.

  وی اظهار داشت: در این راستا یک هزارو ۶۰۰ مترمربع از زمین‌های زراعی باغی این شهرستان آزادسازی شده است.   
نباتی بیان کرد: اجرای احکام قضایی ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی نیازمند همکاری اداراتی از قبیل امور آب، شرکت برق، شرکت گاز و مخابرات برای قطع انشعابات پیش از تخریب و مساعدت نیروی انتظامی، راهداری، شهرداری، راه و شهرسازی است که طی جلسات برگزار شده با دادستان، پلیس پیشگیری و نیروی انتظامی، تخریب‌ها در راستای اجرای قانون، عدالت اجتماعی و حفظ امنیت غذایی با عزمی راسخ تر و همکاری بیشتر همه ارگان‌های دولتی  و حمایت مردم فهیم شهرستان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

????مدیر جهاد کشاورزی بروجرد تصریح کرد: در سال جاری ۲۶مورد تخریب بناهای غیر مجاز در این شهرستان صورت گرفته که منجر به آزادسازی حدود ۱۴ هزار متر مربع از اراضی زراعی و باغی شده است و این روند با جدیت ادامه دارد.

نباتی افزود: انتظار می رود شهروندان بروجردی در صورت اطلاع از تصرف اراضی موضوع را به شماره ۱۳۱ اطلاع و مارا در رسالت پاسداری از سرمایه های ملی و مردمی بیش از پیش یاری کنند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی بروجرد تصرف اراضی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی بروجرد تصرف اراضی لرستان وزارت جهاد کشاورزی بروجرد تصرف اراضی لرستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۳۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین اکبرپور بیان کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف ۷۰ هکتار از اراضی ملی در بخش رونیز روستای ماهفرخان شهرستان استهبان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی و با همکاری عوامل اداره محیط زیست و منابع طبیعی زمین‌های تصرف شده را از چنگ زمین‌خواران رهاسازی کردند.

فرمانده انتظامی استهبان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را برابر نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ اکبرپور بر همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی برای مقابله با هرگونه زمین‌خواری، قاچاق و فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی تاکید کرد و از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6086913

دیگر خبرها

  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • ۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد
  • آزاد سازی اراضی کشاورزی در محمودآباد