Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس پلیس راهور مشهد درمورد محدودیت تردد در شب یلدا از ساعت ۱۸ گفت: هنوز تصمیم‌نهایی در این زمینه گرفته نشده و صددرصد نیست اما به احتمال زیاد با این تصمیم موافقت خواهد شد.

حسن‌علی امامی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اگر با این محدودیت موافقت شود، قرار است در شب یلدا از ساعت ۱۸ تردد ممنوع و جریمه ۲۰۰ هزار تومان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شب گذشته حدود ۱۶ هزار و ۵۰۰ تردد در مشهد داشتیم که شامل تاکسی‌ها، خودروهای امدادی و... هم می‌شود که از این تعداد ۶۰۰۰ تردد غیر مجاز اعمال قانون شده است.

رئیس پلیس راهور مشهد عنوان کرد: تا الان تلاش زیادی شده که میزان کشته‌های کرونا به حداقل رسیده است. قطعا شب یلدا می‌تواند باعث افزایش بیماری و میزان فوتی‌ها شود. از مردم تقاضا داریم از تردد در سطح معابر خودداری و با پلیس راهور همکاری کنند. درشب یلدا تیم‌های گشتی خود را ارتقا خواهیم داد.‌

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس راهور محدودیت تردد شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد با اشاره به سطح زیر کشت کلزا در شهرستان مشهدگفت: سطح ابلاغی زیر کشت کلزا در مشهد برای سال زراعی جاری ۹۲۰هکتار است که کل سطح زیر کشت ابلاغی کلزا در این شهرستان محقق شده است.

علی اکبر قارزی بابیان اینکه  پیش‌بینی می‌شود از این سطح کشت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن کلزا برداشت شود گفت: شهرستان مشهد رتبه نخست را در سطح زیر کشت و تولید در زمینه محصول کلزا در سطح استان به خود اختصاص داده است.

وی گفت: تعداد کمباین‌های برداشت در استان برای این نوع محصول ۴۵ دستگاه است.

 

دیگر خبرها

  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان