Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@08:53:30 GMT

اخبار نیروی انتظامی/

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۴۰۵۱

اخبار نیروی انتظامی/

اخبار نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان مورخ ۲۵ آذرماه

فرمانده انتظامی شهرستان خاش از توقیف یک دستگاه وانت تویوتا حامل 500 میلیون ریال نفتالین قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سرهنگ "ابراهیم کوچکزائی" فرمانده انتظامی شهرستان خاش در تشريح اين خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت تویوتا مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 600 کیلو نفتالین قاچاق  و فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: کارشناسان اداره گمرک ارزش محموله کشف شده  را 500 میلیون ریال برآورد کرده اند.
سرهنگ کوچکزائی خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان با اشاره به لزوم دانش کاربران در استفاده از فضای مجازی گفت:

 

در جهت امن کردن فضای مجازی می توان از ظرفیت‌ بالایی که در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان وجود دارد بهره گرفت


به گزارش خبرگزاری شبستان  سرهنگ "حسن کیخا" رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان در نشست تعاملی با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سیستان و بلوچستان که  با محوریت ارتقاء سواد رسانه ای برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با افزایش سطح دسترسی به اینترنت و بالارفتن تعداد کاربران، اقدام درجهت کاهش آسیب هاوتهدیدات فضای مجازی به منظور پیشگیری از وقوع آن بیشتر از قبل احساس می شود.
وی خاطر نشان کرد: چنانچه کاربران فضای مجازی از دانش کافی دراستفاده از فضای مجازی برخوردار نباشند ممکن است در برخی موارد تبعات جبران ناپذیری برای آن‌ها داشته باشد لذا به منظور پیشگیری از این آسیب‌ها نیاز به همکاری همه سازمان‌ها و نهادها در حوزه فضای مجازی است.
سرهنگ کیخا با اشاره به توسعه همکاری مشترک و بهره گیری از ظرفیت های تخصصی و تجارب طرفین برای هم افزایی در آموزش سواد رسانه‌ای در فضای مجازی عنوان داشت:  می توان از ظرفیت‌ بالایی که در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان وجود دارد در جهت امن‌تر کردن فضای مجازی بهره گرفت.
در این جلسه، دکتر جلال‌زائی رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ضمن اشاره به استفاده از تمام ظرفیت‌های آن سازمان در جهت آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه بر انسجام بخشی ، تمرکز و هم افزایی بیشتر با محوریت طرح نهضت آموزش سواد رسانه‌ای در فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از جرایم سایبری تاکید کرد.

 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 8 میلیارد ریال شکر و عدس قاچاق در بازرسی از2 دستگاه کامیون در شهرستان ایرانشهر خبر داد.


به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سردار "احمد طاهری" اظهار داشت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر هنگام کنترل خودرو های عبوری در ایستگاه بازرسی مسجد ابوالفضل ( ع ) در محور "ایرانشهر به بم" به 2 دستگاه کامیون مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو ها در بازرسي از آنها 25 تن شکر  و 15 تن عدس قاچاق و فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند.
این مقام ارشد انتظامی در استان تصریح کرد: ارزش محموله های کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک 8 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  خاطر نشان کرد: در این رابطه 2نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
سردار طاهری در پایان با اشاره به اینکه پدیده قاچاق کالا بر پیکره اقتصاد کشور ضربه می زند، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در خصوص فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان و احتکار کنندگان کالا و سودجویان اقتصادی با تماس 110 در اختیار پلیس بگذارند.

 

فرمانده انتظامي شهرستان چابهار از دستگیری سارق حرفه ای سیم برق با 4 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، سرهنگ "حیدر علی کیخائی مقدم" در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران کلانتری 12 این شهرستان روز گذشته هنگام گشت زنی هدفمند در خیابان "تیس" شهرستان چابهار به فردی که در در حال قطع نمودن سیم برق منزلی بود مشکوک شدند.
وی گفت: متهم 32 ساله با مشاهده ماموران قصد متواری شدن از محل را داشت که در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگير و به کلانتری منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: این متهم که پس از انتقال به پاسگاه چاره ای جز بیان حقیقت نداشت، در تحقیقات تکمیلی پلیس به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در ادامه به 4 فقره سرقت سیم برق منازل در سطح شهرستان معترف شد.
سرهنگ "کیخائی مقدم" با اشاره به تشکیل پرونده قضائی و تحویل متهم به مراجع قضائی،از شهروندان خواست: هشدارهای پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته ودرصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: فاقد مدارک احتکار کنندگان کالا مراجع قضائی گردشگری و صنایع دستی استان فرمانده انتظامی شهرستان استان سیستان و بلوچستان خبرگزاری شبستان میراث فرهنگی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در انتقال آن در سطح استان در طول هفته گذشته، خبر داد. - اخبار استانها -

سردار دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت و برخورد قاطع با باندهای سازمان یافته، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی در محورهای مواصلاتی و نقاط مختلف استان به مرحله اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران انتظامی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی حین گشت‌زنی و ایست و بازرسی در سطح محورهای مواصلاتی در مرکز استان و شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر، نیمروز و زاهدان طی پنج عملیات موفق به شناسایی محموله‌های سوخت قاچاق شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از 43 دستگاه خودرو سواری و سنگین از قاچاقچیان سوخت توسط ماموران انتظامی در محور های مواصلاتی استان 280 هزار لیتر سوخت قاچاق شامل هیدروکربن، گازوئیل، بنزین و نفت کوره به ارزش بالغ بر 110 میلیارد ریال کشف شد.

سردار جلیلیان با اشاره به شناسایی 44 متخلف و معرفی آنها به مرجع قضائی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه های ملی کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • دندانپزشک قلابی با گواهینامه جعلی در رشت دستگیر شد
  • از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا دستگیری سارقان با بیش از ۴۰ فقره سرقت در فارس
  • عکسی از فرمانده بلندپایه ارتش در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • محموله احشام قاچاق در توقیف پلیس زاهدان
  • دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در خرم‌آباد
  • بازداشت ۱۸۹ متهم در طرح ارتقای امنیت آبادان
  •  مشاور خانواده کلاهبردار در دام پلیس جویبار 
  • کشف پرنده شکاری کمیاب در خمینی‌شهر
  • دستگیری یک سارق سابقه دار در شاهرود
  • کشف ۲۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان