Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه زالی رئیس ستاد در ارتباط زنده تصویری از منزل شهید «دکتر زارع رئیس بیمارستان بهشتی تهران» در قالب طرح «سه شنبه‌های تکریم» در آستانه روز پرستار با خانواده شهیده «نرجس خانعلی زاده» دیدار و گفتگو کرد.

فیروز فاضلی مدیرکل ارشاد گیلان در این دیدار با اشاره به اینکه این شهیده نخستین شهید سلامت کشور و استان در مبارزه با کرونا بوده است، اظهار کرد: هر کاری که مردمی شود قطعاً ماندگار خواهد بود در زمینه شهادت «نرجس خانعلی زاده» نیز مردم گیلان پیگیری احوالات این خانواده در این مدت بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این شهیده اهل قلم بوده و در این مدت یادداشت‌هایی از وی در رسانه‌ها منتشر شده است، افزود: در آخرین دست نوشته از این شهیده به یادگار مانده به رسالت زینب گونه خود یعنی پرستاری با نوشتن این جمله که «این نامه را بخوان اما یادت نرود که دستت را بشوری» نیز اشاره کرده است.

مدیرکل ارشاد گیلان در ادامه با اشاره به اینکه شغل پرستاری و همدل بیماران بودن برای وی به یک اصل تبدیل شده بود، گفت: خانواده شهیده نرجس خانعلی زاده جزو خانواده‌های فرهیخته و ارزشمند در سطح استان گیلان محسوب می‌شوند قطعاً خداوند اجر این شهادت را به واسطه در خور بودن این خانواده به فرزندشان عنایت کرده است.

کد خبر 5096378

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح ملی سه شنبه های تکریم ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه گرگان شهرکرد محدودیت های کرونایی آلودگی هوا شهرستان کرج تبریز عکس استانها دفتر تبلیغات اسلامی نرجس خانعلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| گفت‌وگوی بی‌پرده ده‌نمکی در برنامه برمودا/وقتی مسعود ده‌نمکی قرار بود وزیر ارشاد شود

مسعود ده نمکی در برنامه برمودا از ماجرای پیشنهاد وزارت ارشاد در دولت محمود احمدی نژاد گفت و نظر صریحش را درمورد دولت جدید بیان کرد. 

دیگر خبرها

  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • هدف ایران ارتباط با کشور‌های همسو و مستقل مانند سریلانکاست
  • فیلم| گفت‌وگوی بی‌پرده ده‌نمکی در برنامه برمودا/وقتی مسعود ده‌نمکی قرار بود وزیر ارشاد شود
  • چراغ سبز مراجع تقلید به تعطیل شدن روز شنبه به جای پنج شنبه /۴ روز قطع ارتباط با دنیا به نفع اقتصاد کشور نیست
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • وزیر صمت: مردم مستقیم با خودروساز باید در ارتباط باشند
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس ایران و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه