Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@05:26:24 GMT

فرهنگ مطالبه گری از مسئولان در جامعه ترویج شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۴۱۹۸

فرهنگ مطالبه گری از مسئولان در جامعه ترویج شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی قاسمی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با روسای ستاد شهرستان های تابعه خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، بیان کرد: علی رغم کمبود امکانات، فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر هیچگاه متوقف نشده و با جدیت پیش رفته است.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان بازوی میدان در کنار ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و شهرستان قرار دارد، گفت: بر اساس قانون حمایت از امران به معروف و ناهیان از منکر و قانون تشکیل ستاد که در سال ۹۵ تصویب شد، امام جمعه هر شهرستان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آن شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار قاسمی با بیان اینکه رئیس هر دستگاه اجرایی مسئول امر به معروف و نهی از منکر آن دستگاه یا سازمان است، گفت: همچنین مسئول تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر و انتخاب دبیر این شورا بر عهده رئیس دستگاه است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از رسالت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر ترویج فرهنگ مطالبه گری از مسئولان است، افزود: در این راستا گروه‌های یاوران ولایت در ادارات، گروه های طلایه دار در مساجد، محلات و دانشگاه ها تشکیل و سازماندهی شده است.

سردار قاسمی ادامه داد: انتظار ستاد امر به معروف و نهی از منکر از اداراتی که سطح تعاملشان با مردم بیشتر بوده و وظیفه رسیدگی به کار مردم را دارند، افزایش رضایتمندی ارباب رجوع و پاسخگویی سریع به درخواست های آنان است.

کد خبر 5096411

منبع: مهر

کلیدواژه: علی قاسمی سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی امر به معروف و نهي از منكر ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه شهرکرد گرگان محدودیت های کرونایی آلودگی هوا شهرستان کرج تبریز عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران ستاد امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند

آیت الله علیرضا اعرافی،مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در دیدار رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: اخذ مالیات از شهروندان و فعالان اقتصادی باید با عمران آبادانی شهر‌ها همراه باشد و عمران و آبادانی شهر‌ها جلوی چشم شهروندان رخ دهد.

آیت الله اعرافی با اشاره به وظایف نظام اسلامی در قبال مردم و جامعه گفت: نظام اسلامی در حوزه جمع آوری مالیات، ایجاد امنیت، پاکسازی و سالم‌سازی شهروندان و جامعه و همچنین آباد کردن جامعه و شهروندان وظایف سنگینی به عهده دارد و باید در تمامی این عرصه‌ها ایفای نقش کند.

وی در ادامه به ابعاد مختلف نظام مالیاتی پرداخت و گفت: یکی از این اضلاع، بعد فرهنگی و ارزشی اخذ مالیات در جامعه و بین شهروندان است و باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: اگر مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود جامعه با آمادگی بیشتری مالیات پرداخت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه
  • نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با رویکرد طرح نور
  • دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: طرح نور باید تمام و کمال اجرا شود