Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@05:01:30 GMT

ولادیمیر پوتین به جو بایدن تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۴۴۱۴

ولادیمیر پوتین به جو بایدن تبریک گفت

پوتین به بایدن پیروزی در انتخابات را تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس‌جمهور روسیه در پیامی، پیروزی «جو بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تبریک گفت.

سکوت روسیه درباره نتایج انتخابات آمریکا بحث برانگیز شده بود.   به گزارش خبرگزاری ریانووستی، رئیس‌جمهور روسیه ضمن آرزوی موفقیت برای جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب آمریکا ابراز اطمینان کرد که امکان بهبود روابط دو کشور به رغم اختلافات موجود وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  ولادیمیر پوتین همچنین تاکید کرد که بهبود روابط روسیه و آمریکا می‌تواند به حل بسیاری از مسائل و موضوعات بین‌اللمللی کمک کند.   رئیس‌جمهور روسیه خطاب به رئیس‌جمهور منتخب آمریکا از آمادگی خودش برای بهبود روابط دو کشور تاکید کرد و افزود: «من آماده تعامل و گفت‌وگو با شما هستم». انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی

معاون رئیس جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه در تماس تلفنی با رئیس رژیم صهیونیستی درباره حمایت کامل واشنگتن از امنیت این رژیم و آزادی اسرای صهیونیست در نوار غزه اطمینان داد.

کاخ سفید بامداد چهارشنبه از تماس تلفنی کمالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا با اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی خبر داد.

در این بیانیه آمده است که هریس درباره حمایت کامل آمریکا از امنیت رژیم صهیونیستی و آزادی اسرای صهیونیست در نوار غزه به هرتزوگ اطمینان داده است.

کاخ سفید ضمن اشاره به ابراز نگرانی هریس از وضعیت انسانی در نوار غزه، گفت: «معاون رئیس جمهور آمریکا و هرتزوگ در مورد اقدامات لازم برای افزایش جریان کمک به غزه و توزیع ایمن آن گفتگو کردند. هریس تلاش‌های واشنگتن برای دستیابی به آتش‌بس فوری و طولانی مدت در غزه را به عنوان بخشی از توافقنامه آزادی گروگان‌ها تایید کرد».

کاخ سفید همچنین اضافه کرد: «معاون رئیس جمهور آمریکا و هرتزوگ درباره موارد ناگوار آزار و اذیت یهودیان در آمریکا و درخواست خشونت علیه آنها گفتگو کردند».

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • قدر دانی زلنسکی از آمریکا/ بایدن وعده داد: کمک ها نظامی بسرعت به کی یف ارایه می شود
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • اندیشکده آمریکایی: روسیه خود را برای جنگ با ناتو آماده می‌کند
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند