Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه صنف عمده فروشان مواد غذایی و بهداشتی شیراز در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: خشکبار مورد نیاز مردم در سه درجه بندی تقسیم شده است که قیمت‌های هر محصول بسته به شرایط آن کالا تعیین و مشخص شده است.

عبدالله رزاق منش در خصوص نحوه قیمت گذاری پسته در شیراز متذکر شد: چهار نوع پسته در واحدهای صنفی در سطح شیراز توزیع می‌شود که به ارقام کله قوچی، اکبری، احمدی آبادی و فندقی معروف است که این ارقام در درجه اول از ۳۰۰ هزار تومان تا ۲۲۰ هزار تومان عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص ارقام درجه دو و سه این محصول نیز عنوان کرد: ارقام درجه دو این دسته از ۲۷۰ هزار تومان تا ۲۲۰ هزار تومان و در نوع درجه سوم از ۲۵۰ هزار تومان تا ۱۸۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

رزاق منش در خصوص قیمت تعیین شده برای آجیل شب یلدا نیز عنوان کرد: این محصول نیز در دو نرخ قیمت گذاری شده و آجیل درجه اول، ۱۶۴ هزار تومان، و در درجه دوم ۱۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

او ادامه داد: قیمت گذاری آجیل شب یلدا باسلوق در یک درجه و با قیمت ۱۸۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه عمده فروشان در خصوص قیمت مغز بادام شب یلدا نیز گفت: مغز بادام ایرانی درجه اول ۳۰۰ هزار تومان و درجه دوم ۲۸۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

وی در خصوص قیمت مغز بادام خارجی افزود: مغز بادام خارجی درجه اول ۲۵۰ هزار تومان، درجه دوم ۲۳۰ هزار تومان و درجه سوم ۲۱۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

رزاق منش در ادامه قیمت فندق درجه یک را به ترتیب ۳۷۰ هزار تومان برای درجه یک و ۳۲۰ هزار تومان برای درجه دو اعلام کرد.

به گفته این رئیس اتحادیه افراد تنها از واحدهای صنفی مجوز دار نسبت به خرید محصولات خود اقدام کنند و نرخ‌های جدید قیمت گذاری محصولات نیز بایستی در محل عرضه نصب و در معرض دید مصرف کننده باشد.

رزاقمنش همچنین خاطرنشان کرد: در جهت مقابله به هرگونه تخلف و گران‌فروشی افراد می‌توانند با شماره تلفن ٣٢٣۴٠٠٠٠ تماس گرفته و مراتب را گزارش دهند.

کد خبر 5096578

منبع: مهر

کلیدواژه: شب یلدا آجیل و خشکبار شیراز ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه آلودگی هوا شهرکرد گرگان محدودیت های کرونایی شهرستان کرج تبریز لیگ برتر فوتبال ایران دفتر تبلیغات اسلامی قیمت گذاری شده هزار تومان مغز بادام درجه اول درجه دو شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود

 محمد علیمهری معاون استاندار در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضعیت احداث واحد‌های بزرگ مقیاس پرورش مرغ گوشتی (مگافارم) اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود. 

وی افزود: برنامه ریزی اولیه برای احداث ۲ مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغداری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله
  • خیز ایران و پاکستان برای رشد ۵ برابری تبادلات تجاری
  • افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز
  • افزایش 5 برابری کاشت کلزا در مهاباد