Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در رابطه با حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در صبح امروز اظهار کرد: ساعت ۱۰:۳۹ دقیقه صبح امروز حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق جاده خاوران مقابل محله توتک به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و دو ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل اعزام شدند و در محل طبق گفته شاهدان مشاهده شد که یک دستگاه سمند با دو نفر سرنشین هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از محل به سمت مسیر حرکتی خود منحرف شده و با یک تیر چراغ برق در شانه خاکی جاده برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی بیان کرد: در این حادثه، یک نفر از سرنشینان سمند که یک مرد تقریبا ۲۵ -۲۶ ساله بود دچار مصدومیت شدید شد و نفر دوم نسبتا وضعیت خوبی داشت که به خاطر ترافیک ایجاد شده و در این گونه مواقع که سمند هم در کنار جاده بود و مسیر را مسدود نکرده بود.   ملکی تصریح کرد: متاسفانه برخی از خودرو‌های عبوری سرعت خود را کم کرده و یا حتی کاملا توقف می‌کنند و مشغول بررسی صحنه حادثه و فیلمبرداری و عکسبرداری می‌شوند که همین کند شدن خودرو‌ها باعث یک ترافیک کاذبی می‌شود که به یکباره شش دستگاه خودرو پشت سر این قضیه با یکدیگر برخورد می‌کنند از جمله یک دستگاه کامیون کمپرسی و چندین دستگاه خودرو دیگر که شامل پراید، پژو و خودرو‌های دیگر بودند که همین موضوع منجر به رخ دادن تصادف سنگینی شد.   وی گفت: پس از آن، آتش نشان‌ها در محل حاضر شدند و پیش از رسیدن آتش‌نشان‌ها سرنشین‌های این خودرو‌ها خارج شده بودند و در نهایت، در این حادثه پنج نفر از جمله سه خانم و دو مرد دچار مصدومیت شدند که حال یک نفر از آن‌ها نسبتا وخیم‌تر بود و تمامی عوامل تحویل اورژانس داده شد تا تحت درمان قرار گیرند و خودرو‌ها به محل امنی منتقل شدند و برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل راهور شدند و در ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه ظهر عملیات به پایان رسید.   سخنگوی آتش نشانی سازمان شهرداری تهران تاکید کرد: من باز هم تقاضا می‌کنم از رانندگان و شهروندان محترم که با دیدن صحنه حادثه خصوصا در جاده‌ها که خودرو‌ها با سرعت بالاتری تردد می‌کنند و انتظار ترافیک یا کاهش سرعت خودرو‌های جلویی را ندارند فاصله خودرو خود را با خودرو‌های جلویی درنظر بگیرند و علاوه بر این، به هر دلیلی با دیدن یک صحنه حادثه تصادف، سرعت خود را کم نکنند که این گونه باعث تصادف‌های چند باره و شدیدتر نشوند. بیشتر بخوانید

جزئیات حادثه تصادف بین چند دستگاه خودرو در بزرگراه آبشناسان

جان باختن راکب موتور سیکلت در اثر بی توجهی راننده خودرو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف رانندگی برخورد خودرو حادثه رانندگی مصدومیت سرنشینان چند دستگاه خودرو آتش نشانی خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: ساعت ۰۶:۰۶ صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه رستگاری مقدم نرسیده به بزرگراه امام علی اعلام می‌شودکه ایستگاه شماره ۷۹ به محل حادثه اعزام می‌شود که ۳ دقیقه همکاران می‌رسند.

وی افزود: یک دستگاه خودرو پرشیا با یک سرنشین به عقب یک دستگاه تریلر برخورد کرده و سرنشین در خودرو محبوس شده، آتش نشانان بخشی از خودرو برش و راننده را خارج کردند که متأسفانه با تأیید اورژانس به دلیل آسیب‌های زیاد جان خودش را از دست داده بود و این عملیات ۰۶:۴۳ دقیقه به پایان رسید.

ملکی گفت: تقاضا دارم که رانندگانی که شب رانندگی می‌کنند و تا دیگر صبح خسته می‌شوند ریسک نکنند و چند دقیقه استراحت و بعد به مسیر ادامه دهند.

کد خبر 6064138

دیگر خبرها

  • برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد
  • برخورد پژو ۴۰۵ با کوییک در قزوین یک‌کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • برخورد دو دستگاه پراید در بندر دیر۷ مصدوم به همراه داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۱۱ مصدوم و یک فوتی در تصادفات جاده های بیضا
  • یک جانباخته در برخورد دو دستگاه موتور سیکلت با پاترول
  • ۳ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه سواری در خیابان خوردین
  • 5 مصدوم در اثر واژگونی خودرو در جاده اردبیل - نمین
  • ۲ کشته و ۴ مصدوم در برخورد تریلی و پژو در محور قوچان به درگز