Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@10:19:23 GMT

تهران| فیله کردن روزانه ۲ تن مرغ در کارگاه آهنگری!

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۷۵۲۶

تهران| فیله کردن روزانه ۲ تن مرغ در کارگاه آهنگری!

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف کارگاه آهنگری خبر داد که به مدت دو ماه در آن مرغ به صورت غیربهداشتی فیله شده و به قیمت بیش از ۷۰ هزار تومان، در بازار آزاد به فروش می‌رسید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر کشف کارگاه توزیع غیربهداشتی فیله مرغ، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر تردد چند دستگاه وانت یخچال‌دار ویژه حمل مرغ در یک کارگاه آهنگری در شهرک ولی‌عصر (عج)، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری 153 شهرک ولیعصر (عج) قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود:  تحقیقات و بررسی اولیه توسط مأموران کلانتری نشان از این داشت، روزانه حداقل دو دستگاه وانت یخچال‌دار ویژه حمل مرغ به داخل کارگاه آهنگری تردد دارند.

وی عنوان کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهمان و  بازرسی از داخل محل کارگاه اخذ شد و تیمی از مأموران کلانتری شهرک ولیعصر (عج) تردد خودروها را تحت مراقبت قرار دادند.  

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تیم  عملیات کلانتری با ورود خودروی وانت به داخل کارگاه عملیات دستگیری متهمان را آغاز کردند، تصریح کرد: با دستگیری راننده وانت و مالک کارگاه مشخص شد، با هماهنگی مالک کارگاه آهنگری و یک مرغ‌فروش در شهر آمل، رانندگان، مرغ  را  با قیمت مصوب 185 هزار ریال از شهر آمل به مقصد شهر تهران بارگیری کرده و برابر دستورالعملها باید به قیمت 224 هزار ریال به مغازه خرده‌فروشی می‌فروختند اما با انتقال آنها به داخل این کارگاه، مرغها را در محیطی غیربهداشتی فیله کرده و به قیمت بیش از 70 هزار تومان، در بازار آزاد می‌فروشند.

موقوفه‌ای افزود: متهمان اعتراف کردند حدود دو ماه، روزانه دو تن مرغ به این روش در این کارگاه فیله کرده و در بازار آزاد فروخته‌اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی تخلف انجام شده را  22 میلیارد ریال بر آورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: کشف جزئیات پرونده و دستگیری سایر متهمان پرونده دستور کار قرار دارد.

فیلم| طرح ضربتی پلیس برای مقابله با مجرمان در محدوده بازار تهرانتهران| کشف بیش از 800 باتوم، پنجه‌بکس و فشنگ جنگی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پیشگیری پلیس 110 عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس پلیس پیشگیری پلیس 110 عملیات پلیس کشفیات کشفیات پلیس پلیس کارگاه آهنگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات گروگانگیری در جنوب تهران اظهار کرد: فردی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از ربوده شدن یک مرد جوان از اتباع کشورهای همسایه خبر داد و گفت در قبال آزادی این مرد جوان مبلغ زیادی پول از آنها درخواست شده است.

وی با بیان این که پس از دریافت این خبر موضوع بلافاصله در دستور کار عوامل کلانتری دولت آباد قرار گرفت، گفت: تیم عملیات کلانتری به‌منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام شرارت‌آمیز آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در بررسی جزئیات این پرونده مشخص شد، علت ربایش و گروگان گیری دریافت باج بوده است.

وی ادامه داد: عوامل پلیس با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌های موجود به سرعت مخفیگاه متهمان در محدوده دولت‌آباد را شناسایی کردند.

طرهانی از انجام سریع هماهنگی‌های لازم در این خصوص خبر داد و گفت: پرسنل عملیات کلانتری سریعاً به موقعیت اعزام شدند، پس از حضور مأموران در محل طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه متهم که از اتباع کشور همسایه بودند، دستگیر شدند و سه فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

فرمانده انتظامی ری از اعتراف متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی خبر داد و افزود: متهمان انگیزه خود از این اقدام را دریافت ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کردند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده برای انجام مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شدند.

کد خبر 6063237

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار در فردیس
  • دستگیری عاملان جنایت هولناک در بوستان نهج البلاغه
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار حین سرقت در فردیس
  • قیمت ضایعات آهن امروز؛ آپدیت روزانه
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • دستگیری ۲ سارق و یک مالخر در شهرستان بشرویه
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع