Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت ملی فولاد زمان افتتاح و به بهره برداری رسیدن واحداحیاء مستقیم قائنات (تولیدآهن اسفنجی) را دهه فجر اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی فولادایران، دکترامیرحسین نادری با اعلام این خبردرگفت وگوبا واحد مرکزی خبرصداوسیمای خراسان جنوبی افزود:این طرح درزمره طرح های هفتگانه فولادی است که باظرفیت تولید سالیانه 800هزارتن آهن اسفنجی آغاز بکارخواهد کرد
بنا به این گزارش ، نامبرده بااعلام اینکه اموراستخدام پرسنل این مجتمع با همکاری دانشگاه قائنات انجام شده است وبزودی نتایج نهایی آن اعلام می شود گفت؛ همه تلاش ما این بوده است که ازنیروهای متخصص وفنی بومی استفاده کنیم تابطورموثری درکاهش بیکاری جوانان تحصیلکرده منطقه گام برداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکترنادری بابیان این نکته که بطورموازی کاراحداث واحد فولادسازی مجتمع قائنات نیز دردست اقدام است خاطر نشان ساخت:طی دوسال آینده با تکمیل واحدهای فولادسازی هفتگانه بالغ برپنج ونیم میلیون تن فولاد برظرفیت فولاد کشورافزوده خواهد شد.
مدیرعامل شرکت ملی فولادایران باتاکید برنقش موثر صنعت فولاد درتوسعه مناطق هدف افزود: ورود صنعت فولاد درهرمنطقه عامل اساسی دررشد و پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آن منطقه خواهد شد واصولا جغرافیای اقتصادی مناطق را تغییرمی دهد وعملا شاهد تثبیت اشتغال وتوسعه پایداردراین مناطق خواهد شد.
نادری خاطرنشان ساخت: با راه اندازی واحد احیاء مستقیم قائنات علاوه بررشد وتوسعه همه جانبه صنعت، تجارت وبازرگانی منطقه مشاغل مستقیم وغیرمستقیم نیزرشد خواهدکرد بنحوی که همه اهالی منطقه واستان خراسان جنوبی ازثمرات این مجتمع بهره مندخواهند شد.
نامبرده با تاکید برنقش واحداحیاء مستقیم قائنات در درامدزایی وتاثیرآن درمنطقه گفت:ان شاالله وقتی که این واحد به ظرفیت 800هزارتن سالیانه خودبرسد رقمی بالغ بر5هزارمیلیاردتومان درامدزایی خواهدشد که این حجم ازدرامد قطعا ویقینا تاثیرات شگرفی براقتصاد استان وحتی کشورخواهد گذاشت.علاوه براین رقم درامدی وقتی واحدفولادسازی نیزبه بهره برداری برسد میزان فروش ودرامد این مجتمع کلا به 10هزارمیلیاردتومان وحدود 2هزارمیلیارد تومان سوداوری خواهد رسید.
بنابه این گزارش مدیرعامل شرکت ملی فولادایران وهیئت همراه که درراستای بازدید ماهانه ازروند پیشرفت واحدتولید آهن اسفنجی به قائنات سفرکرده بود درخاتمه این گفت وگو افزود:مادرستاد مرکزی شرکت ملی فولادایران با تشکیل کمیته راه اندازی احیاءمستقیم قاینات بطورروزانه وهفتگی روندپیشرفت این واحد رابا پیمانکاران ومشاورین ومدیران طرح رصد می کنیم وهمه تلاشمان رابکاربسته ایم درموعدمقرر شاهدافتتاح وبهره برداری این واحدکه نقش بسزایی درمحرومیت زدایی وپیشرفت منطقه دارد باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت ملی فولادایران شرکت ملی فولاد بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری