Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@04:40:31 GMT

احداث 1500 واحد مسکن برای ایثارگران

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۸۳۲۳

احداث 1500 واحد مسکن برای ایثارگران

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: با همکاری بنیاد شاهد عملیات احداث یک‌هزار و 500 واحد مسکن برای ایثارگران در استان اردبیل انجام می‌شود.

اکبر بهنام‌جو 25 آذر در نشست با مدیران مجموعه بنیاد شاهد در اردبیل اظهار کرد: در قالب طرح اقدام ملی مسکن برای تأمین سرپناه برای گروه‌های مختلف جامعه، ایثارگران نیز در اولویت توجه و دقت نظر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد:‌ با امضای تفاهمنامه قرار شد یک‌هزار و 500 واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی در استان اردبیل برای ایثارگران احداث شود تا خانواده‌های نیازمند و فاقد سرپناه در این بخش از مزایای آن استفاده کنند.
استاندار اردبیل گفت:‌ از این تعداد 800 واحد در اردبیل و مابقی واحدها در سایر مناطق استان احداث خواهد شد که از فردا قرار شد با تحویل زمین مقدمات احداث و شروع عملیات اجرایی را شاهد باشیم.
بهنام‌جو افزود: مهندسان مشاور نسبت به طراحی و آماده‌سازی اجرای این پروژه اقدامات خود را آغاز می‌کنند و پیش‌بینی می‌شود تا دهه فجر مراحل اولیه به اتمام رسیده و روند اجرایی پروژه را به صورت عملیاتی در فازبندی مشخص شاهد باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تلاش می‌شود تا با احداث سریع این واحدها در دو سال آینده و تحویل آن به متقاضیان رضایتمندی جامعه ایثارگران را شاهد باشیم که این امر می‌تواند بزرگترین توفیق در استان اردبیل باشد.
استاندار اردبیل اضافه کرد: در کنار ایثارگران، ساخت مسکن اقدام ملی با همکاری ستاد اجرایی امام و بنیاد مسکن در مناطق مختلف استان اردبیل شروع شده و در بسیاری از مناطق روند اجرایی و تکمیلی آن با قوت به پیش می‌رود.
بهنام‌جو بیان کرد: امیدواریم در سال آینده بخش اول مسکن اقدام ملی با همکاری و مشارکت متقاضیان تکمیل و آماده تحویل برای صاحبان این واحدها باشد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ساخت مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عملیات اجرایی احداث واحدهای مسکونی روستایی در مهاباد اواسط ماه آینده آغاز می‌شود. این خبر را فرماندار ویژه این شهرستان در بازدید از محل احداث این واحدها اعلام کرد.  

حسن عباسی افزود: برای حل مشکل زمین و خانه دار کردن افراد در حال حاضر عملیات تسطیح محل احداث واحدهای روستایی درجوار روستای یوسفکند در حال انجام است که تا یک ماه آینده این عملیات به اتمام می رسد و بلافاصله بعد از این اتمام عملیات اجرایی شروع می شود و اولویت با اهالی روستای یوسفکند خواهد بود.

او اضافه کرد: همچنین سعی داریم از زمین همجوار هم به محدود این محل الحاق کنیم تا افراد بیشتری که واجد شرایط هستند بتوانند صاحب خانه شوند.

فرماندار ویژه مهاباد همچنین گفت: در حال حاضر20 هزار نفر متقاضی زمین در محدوده شهر هستند و تلاش ها برای حل مشکلات متقاضیان در حال انجام است.

او گفت: در زمینه تامین مسکن برای متقاضیان در قالب طرح نهضت مسکن ملی در حال حاضر 20هزار نفر متقاضی مسکن هستند که تعدادی از این افراد مقدمات ارائه زمین به آنها فراهم شده و برای سایر افراد هم سعی داریم که با الحاق زمین به محدوده شهر مشکل آنها را حل کنیم که با این امر افرادی که بند ج آنها قرمز نشده به صورت رایگان و سایر افراد هم به صورت اقساطی و یا مشارکتی می توانند اقدام به احداث آپارتمان کنند.

تامین زمین برای ساخت مسکن در روستا‌هایی که در حریم شهر‌ها هستند در قالب طرح نهضت ملی مسکن انجام می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن سال ۱۴۰۳ در شهرک جوانان
  • ۲ هزار کلاس درس در استان اردبیل احداث می‌شود
  • بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی
  • حضور بخش خصوصی و مردم گره‌های رکود بازار مسکن را باز می‌کند
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود
  • احداث ۱۱۰ باب نمازخانه بین راهی در سطح کشور
  • اجرای ۱۵۰۰ فقره بازدید نظارتی در کرمانشاه/ ۵۵ واحد تشویق شدند 
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان