Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@07:31:02 GMT

کری‌خوانی یوزپلنگ ایرانی برای رونالدو!

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۸۷۹۰

کری‌خوانی یوزپلنگ ایرانی برای رونالدو!

حسن تفتیان ادعا کرده خیلی سریعتر از کریستیانو رونالدو، فوق ستاره فوتبال جهان می‌دود.

به گزارش "ورزش‌سه"، حسن تفتیان، رکورددار دوی سرعت ایران ملقب به یوزپلنگ ایرانی که توانسته سهمیه المپیک را در ماده دوی 100 متر را هم کسب کند، امروز در برنامه سلام صبح بخیر حاضر شد و صحبت‌های جالبی را درباره مقایسه شدن کریستیانو رونالدو با دوندگان سرعت جهان بر زبان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تفتیان درباره اختلاف رکوردش با یوسین بولت، دونده افسانه‌ای جهان گفت: کمتر از نیم ثانیه است. فکر می کنم حدود 46، 47 صدم ثانیه اختلاف بین رکورد ماست. البته در دوی سرعت صدم ثانیه‌ها تعیین کننده هستند.

 

وی درباره مقایسه دوندگان سرعت با فوتبالیست های سرعتی از جمله مهدی مهدوی کیا در ایران افزود: فوتبال و دوی سرعت دو معقوله جداگانه هستند. دویدن در پیست تارتان و زمین چمن متفاوت است. فکر می‌کنم فوتبالیست‌ها اول باید بتوانند دویدن در پیست را یاد بگیرند. قرار گرفتن در تخته استارت خودش شرایط و آدابی دارد.


رکورددار دوی سرعت ایران همچنین درباره کریستیانو رونالدو گفت: او سرعت زیادی دارد، اما فکر می‌کنم حداقل خود من 2، 3 متر او را در دوی 100 متر را پشت سر بگذارم.

یوونتوس دو و میدانی کریستیانو رونالدو حسن تفتیان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس دو و میدانی کریستیانو رونالدو حسن تفتیان کریستیانو رونالدو دوی سرعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتری پروپاقرص اروپایی برای رونالدو | باشگاه النصر مخفی‌کاری کرد

به گزارش همشهری آنلاین کریستیانو رونالدو بعد از جدایی از منچستر یونایتد راهی لیگ عربستان شد و با النصر قرارداد سه ساله امضا کرد.

این فوق ستاره پرتغالی روزهای بسیار خوبی را در النصر تجربه می‌کند و حضور او باعث شده تا لیگ عربستان به کلی متحول شود و بازیکنان بزرگ زیادی راهی این لیگ‌ شوند.

رونالدو یک‌ فصل دیگر با النصر قرارداد دارد و البته باشگاه عربستانی به شدت به تمدید قرارداد او علاقه دارد. صفحه باشگاه النصر در توییتر مدعی شد که یک باشگاه پرتغالی به شدت به جذب کریستیانو رونالدو علاقه دارد و می‌خواهد این بازیکن را برای فصل بعد جذب کند بدون آن که از نام این باشگاه سخن به میان آورد.

رونالدو در پرتغال برای اسپورتینگ بازی کرده است و به احتمال خیلی زیاد این باشگاه دوست داشته باشد که بار دیگر این فوق ستاره بزرگ را در ترکیب خود داشته باشد.

البته جدایی کریستیانو رونالدو باتوجه به جایگاهی که در النصر دارد و البته درآمد بالایی که او در فوتبال عربستان دارد تا حدود زیادی بعید است و باید دید که آیا او قراردادش را تمدید می کند و یا دوباره به فوتبال اروپا برمی‌گردد؟

کد خبر 843844 برچسب‌ها ویژه ورزشی کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - سوپر گل تماشایی کریستیانو رونالدو به پورتو (2009/4/15) / فیلم
  • احضار رونالدو به کمیته انضباطی
  • پیرس مورگان: کریستیانو رونالدو می‌توانست برای آرسنال در هر فصل بالای 25 گل بزند!
  • اتفاق بی‌سابقه برای مسی و رونالدو | آمارسازان محروم از جام
  • نگاهی به ۱۰ فوتبالیست پردرآمد جهان
  • عکس| اتهام جدید به کریستیانو رونالدو در عربستان
  • سخنگوی سابق فدراسیون عربستان: حمایت از رونالدو بس است
  • یک باشگاه پرتغالی مشتری کریستیانو رونالدو شد
  • کریستیانو رونالدو نقره داغ می‌شود!
  • مشتری پروپاقرص اروپایی برای رونالدو | باشگاه النصر مخفی‌کاری کرد