Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی مرزبانی خراسان رضوی، سردار مجید شجاع گفت: مرزبانان این فرماندهی در هنگ مرزی تایباد با اشرافیت اطلاعاتی توانستند بر سر راه قاچاقچیان اجرای کمین کرده و طی یک درگیری مانع از ورود موادمخدر به کشور شوند.

فرمانده مرزبان خراسان رضوی افزود: قاچاقچیان پس از غافلگیری در کمین مرزبانان هنگ مرزی تایباد و ناتوانی در مقابله با آتش برتر مرزبانان، با استفاده از عوارض طبیعی و تاریکی شب به آن سوی مرزها متواری و مرزبانان این فرماندهی نیز پس از پاکسازی منطقه موفق به کشف 46 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در همین راستا نیز مرزبانان هنگ تایباد حین گشت‌زنی در نوار مرز پس از مشاهده چند تبعه افغانی که قصد ورود غیرقانونی داشتند بلافاصله اقدام به دستگیری آن‌ها اقدام و در بازرسی بدنی 3 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و متهمین تحویل مراجع قضایی شدند.

شجاع یادآور شد: گستره اطلاعاتی مرزبانان استان همواره بر روی مجرمین سایه افکنده و دشمنان بدانند هیچ تحرکی از چشم مرزبانان این فرماندهی پوشیده نمی‌ماند زیرا تلاش شبانه‌روزی ما در نقاط صفر مرزی با هر جغرافیای طبیعی و در هر گونه شرایط آب و هوایی مستدام است و اجازه تخطی به احدی را نخواهیم داد.

انتهای پیام/ 70051

منبع: فارس

کلیدواژه: کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، ناظر گمرکات خراسان رضوی و مدیرکل گمرک مشهدگفت:در سال گذشته مقدار ۱۶۹ کیلو و ۴۰۷ گرم تریاک، ۴۲۱ کیلو و ۴۵۹ گرم شیشه، ۱۲ کیلو و ۲۳۳ گرم هرویین در اشکال مختلف، ۱۰۱ گرم حشیش و ۱ کیلو و ۴۶۰ گرم مورفین توسط ماموران گمرک دوغارون، ۲۹۰ گرم تریاک توسط کارشناسان گمرک امانات پستی مشهد و ۵ حب قرص ترامادول توسط ماموران گمرک باجگیران کشف شد.

جواد جعفری  افزود: همچنین در سال گذشته مقدار ۷۵ کیلوگرم پیش ساز مواد مخدر از نوع اسیدسولفوریک نیز توسط ماموران گمرک دوغارون کشف و ضبط شده است.

 ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت: میزان کشفیات انجام گرفته در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن ۲۳ درصد رشد داشته است.

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵۱۲ کیلویی شیشه در تایباد
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • کشف مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی