Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@20:03:52 GMT

جالب‌ترین مجسمه این روز‌های تالار وحدت+عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۹۶۴۹

جالب‌ترین مجسمه این روز‌های تالار وحدت+عکس

صراط: هشتمین دوسالانه مجسمه‌سازی تهران با حضور معاون هنری و مدیرکل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پهنه رودکی و تالار وحدت آغاز به کار کرده و تا ۲۴ بهمن ماه برپاست.  
در این دوسالانه، ۹۰ اثر از هنرمندان مجسمه‌ساز - اعم از فراخوانی و دعوت شده - به نمایش گذاشته شده است.


یکی از آثار متفاوت این دوره که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند، مجسمه‌ای شبیه یک انسان واقعی است که روی زمین دراز کشیده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در واقع «علی حاجی‌مرادی» هنرمند این اثر، خودش را در ابعادی کوچکتر ساخته که بسیار طبیعی است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تالار وحدت مجسمه مجسمه سازی تهران صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید

موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» به کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی در تالار حافظ روی صحنه می‌روند.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» به طراحی، کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی و تهیه‌کنندگی ساسان سالور و حمیدرضا علی‌نژاد از چهارشنبه پنجم اردیبهشت تا چهارم خرداد ۱۴۰۳ هر شب (به جز شنبه‌ها) ساعت ۱۹ به مدت ۹۰ دقیقه در تالار حافظ اجرا می‌شود.

«مجنون آن لیلی» نوشته محمود توسلیان است که عمار تفتی نقش مجنون و زهره فیروزی نقش لیلی را در آن ایفا خواهند کرد. همچنین راوی بخش‌های مختلف این پروژه موسیقی-نمایش رشید کاکاوند است.

ملیکا شهاب نقش نجلا، سپیده موسوی نقش نورا، رز ایزدی نقش محیا، آتنا قرائی نقش سرنوشت، علی تیمورفامیان نقش ابن سلام و سیما نوروزیان نقش دایه را بازی می‌کنند؛ طراحی فرم حرکت برعهده نارینه گالستانیان است و حامی جدلی دستیاری وی را برعهده دارد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده: «روزی روزگاری جایی توی این دیر مکافات، همای سعادت بال‌هاشو باز کرد و قصه عشق ساز کرد. به یه مکتب خونه رسید، نظر کرد. رو شونه لیلی نشست، مجنونو در به در کرد. اما...»

دیگر عوامل اجرای این نمایش عبارتند از: طراح لباس: مقدی شامیریان، دستیاران: تینا ساوجبلاغی و مبینا رمضانی، طراح گرافیک و تیزر: محمد صادق زرجویان، موشن‌گرافی: امیرحسین ستوده نسب (کت استودیو)، طراح صحنه: رها علی‌نژاد، کارگردان تیزر و تصویربردار: مهرورزان، عکاس: پیمان گرزم، دستیاران کارگردان: سمانه حبیب‌پور، علی تیمورفامیان، تبلیغات فضای مجازی: امیر قالیچی، سرپرست گروه موسیقی و نوازنده سنتور: ملینا فرجی، خوانندگان: هادی فیض‌آبادی، زهره فیروزی، امید نصری، نوازندگان: آتنا قرایی، ملینا فرجی، آنیتا هراتی، حمید اسماعیل‌زاده، همخوان: سیما نوروزیان، امیر نوروزیان.

دیگر خبرها

  • میانگین نرخ ارز تخصیصی برای واردات ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان است/ تامین ۲.۵ میلیارد دلار ارز
  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • مجسمه‌های پرجزئياتی که از مغز مداد خلق شده‌اند (+عکس)
  • شعار «مرگ بر اسراییل» در تالار مرکزی رشت پیچید
  • بزرگ ترین پفک آلبرتا (عکس)
  • چیدمان هنری برای مظلومیت کودکان غزه
  • مجسمه شکری (عکس)
  • تامین ۲میلیارد و ۲۶۸ میلیون تومان ارز در مرکز مبادله طلا و ارز