Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@00:09:37 GMT

لغو عرضه اولیه این هفته بورس

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۳۹۸۳۵

به گزارش بورس تابناک، ناظر بازار با انتشار پیامی از لغو عرضه اولیه سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس که قرار بود فردا انجام شود، خبر داد.

به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می‌رساند، پیرو اطلاعیه شماره 181/83419 مورخ 1399/09/23 عرضه سهام شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس(اپال) در تاریخ 1399/09/26انجام نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است اطلاع رسانی در خصوص تاریخ عرضه متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 روح الله زم واکسن فایزر الیگیتور فیش لوایح FATF هفته پژوهش اپال عرضه اولیه بازار سرمایه لایحه بودجه 1400 روح الله زم واکسن فایزر الیگیتور فیش لوایح FATF هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۳۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۵ واحد فرآوری معدنی جدید

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت اردستان گفت: تا سه ماه آینده با راه اندازی پنج واحد فرآوری معدنی جدید زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر بصورت مستقیم در شهرستان اردستان فراهم می‌شود.
جواد حقیقت پور با بیان اینکه اردستان به دلیل قرار گرفتن روی گسل ارومیه دختر، قم- زفره دارای کانی زایی‌های بسیاری است و به شهرستان معادن معروف است افزود: مس، سنگ آهن، باریت، شیل وسنگ لاشه ورقه‌ای از مهمترین ذخایر معدنی اردستان است و این شهرستان از نظر معادن باریت در رتبه نخست استان قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی با بیان اینکه ۱۳۱ معدن در شهرستان اردستان قرار دارد که از این تعداد ۸۰ معدن فعال و ۲۰ معدن پروانه اکتشاف گرفته اند گفت: ۸ معدن نیز گواهی کشف دریافت کرده اند.
رئیس اداره صمت اردستان گفت: ۱۲۰۰ نفر مستقیم و ۳۵۰۰ نفر بصورت غیرمستقیم در معادن اردستان مشغول به کار هستند.
حقیقت پور اولویت این اداره را تعیین وضعیت معادن غیرفعال اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۱۹ واحد فراوری در شهرستان اردستان فعال است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ / بورس تهران روی مدار تعادل قرار گرفت؟
  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • تصمیمات نادرست دولت بورس را سوزاند؟
  • اولین گواهی صرفه‌جویی، بهار در بورس عرضه می‌شود
  • شرایط عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • خروج ۶۱ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌های بازار سهام در روز منفی شاخص کل بورس
  • با عرضه سهام این شرکت: دست سیتی رو می‌شود!
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام
  • راه اندازی ۵ واحد فرآوری معدنی جدید