Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی تیم والیبال اشتادسازه مشهد در چارچوب هفته هشتم لیگ دسته یک والیبال کشور با نتیجه سه بر یک مقابل فولاد نیشابور به برتری رسید.

تیم‌های اشتادسازه مشهد و فولاد نیشابور در چارچوب هفته هشتم لیگ دسته یک والیبال کشور، ظهر امروز ۲۵ آذرماه در تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان جوانان مشهدی اشتادسازه با نتیجه سه بر یک، دیگر نماینده خراسان را مغلوب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان حامد صمدی در ست‌های نخست، دوم و چهارم و با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۸ بر ۲۶ به برتری رسیدند. تیم فولاد نیشابور نیز تنها در ست دوم و با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد.

این دو تیم پیش از آغاز مسابقات در یک بازی تدارکاتی در مشهد با یکدیگر دیدار کرده بودند که در آن دیدار هم اشتادسازه بر حریف نیشابوری خود غلبه کرده بود. اشتادسازه مشهد و فولاد نیشابور در آخرین دیدار نیم فصل نخست لیگ دسته یک والیبال کشور فردا به ترتیب با تیم‌های مقاومت بسیج و ملوان تهران دیدار خواهند کرد.

دور دوم نیم فصل نخست لیگ دسته یک والیبال کشور، از روز شنبه به میزبانی تهران آغاز شده و فردا با انجام چهار بازی نیم فصل اول مسابقات به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ دسته یک والیبال لیگ دسته یک والیبال کشور فولاد نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا کنون، از دو هزار و ۱۵۴ واحد صنفی پوشاک بازرسی شده و تعداد ۲۱۸ پرونده تعزیری تشکیل شده است.

 

محسن صیادی افزود: در این مدت چهار واحد صنفی پوشاک نیز به دلیل گرانفروشی و درج نکردن قیمت پلمب شده است.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • خبر‌های کوتاه در خراسان رضوی؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • بنگاه داری بانکها از آفات بزرگ مسکن کشور است
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد