Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ارسلان عباسی از جریمه میلیاردی کارخانجات شن و ماسه در 2 شهرستان گچساران و باشت خبر داد.

 وی ادامه داد: در پی افزایش بی رویه قیمت ماسه و شن  در گچساران و  براساس گزارش‌ها و شکایات مردمی ازقیمت کالا و خدمات کارخانه های تولیدی بازرسین اداره صمت درقالب گشت های مشترک و ویژه نسبت به رصد و بازرسی عینی واحدهای مربوطه اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس تعزیرات حکومتی گچساران  عنوان کرد: افزایش قیمت شن و انواع ماسه توسط  متصدیان برخی واحدهای تولیدی درگچساران و باشت  صورت گرفته بود.

عباسی ابراز کرد: در این زمینه  برخی واحدها از انجام وظایف قانونی و ارائه و توزیع خدمات همچون شن و ماسه و سایر محصولات مربوطه امتناع کرده و برخی با قیمت مازاد برتعرفه و غیر مصوب اقدام به فروش و توزیع محصولات کرده اند.

وی  با اشاره به گزارشات بازرسین از کارخانجات شن و انواع ماسه تصریح کرد: متاسفانه مسوولان کارخانه‌ها  خود سرانه نسبت به افزایش بالاتر از نرخ مصوب قیمت ها گاها تا ۱۰۰درصد اقدام و برخی هم به بهانه قیمت از ارائه خدمات امتناع می‌کردند.

رئیس تعزیرات حکومتی گچساران و باشت ادامه داد: بیش از۱۳موردگزارش در شعبه تعزیرات حکومتی در این خصوص ثبت شده که شعبه بلافاصله نسبت به احضار متصدیان کارخانه های مذکور اقدام و با توجه به حساسیت موضوع و ضرورت پاسخگویی به حقوق مردم و شاکیان خصوصی نسبت به صدور احکام محکومیت قانونی باشدیدترین مجازات قانونی و جریمه های میلیاردی برای واحدهای مذکور و به علاوه مهمورنمودن پروانه های نام‌بردگان به مهر تخلف اقدام شد.

عباسی عنوان کرد: درشهرستان گچساران وباشت نرخ های مصوب اعلام شده و تولید و توزیع نیز تابع نرخ شهرستان و مصوبات تعزیرات حکومتی است.

وی با بیان اینکه اجحاف در حق مصرف کننده در حیطه خط قرمز مسوولان و اداره تعزیرات حکومتی است و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد، گفت:  تعزیرات حکومتی  برای متخلفان و گران فروشان اشدمجازات قانونی را  تا تعدیل قیمت ها ادامه خواهدداد.

عباسی در ادامه افزود:این پایان کار تعزیرات نیست و از این پس چنانچه مردم و مصرف کنندگان و سایر نهادهای حکومتی و نظارتی و بازرسی متوجه وقوع تخلف یا تخلفاتی در این راستا شدند،مراتب را سریعا به شعب تعزیرات حکومتی و اداره بازرسی صمت اطلاع دهند تا خواب سودجویی ازسرسودجویان پریده شود.

وی خاطرنشان کرد:این نکته هم حائز اهمیت است که احکام صادره قابل تجدید نظر بوده و بلافاصله نسبت به ابلاغ آنها اقدام خواهدشد.

منبع: فارس

کلیدواژه: ماسه جریمه کارخانه ها افزایش قیمت تعزیرات حکومتی گچساران و باشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سیدمحمد مهدی مهاجریان مقدم گفت: پرونده قاچاق ۲۸ هزار و ۳۰۰ لیتر نفت گاز به در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با بررسی مدارک و مستندات پرونده و اظهارات متهم، قاچاق سوخت را محرز اعلام و نامبرده را به ضبط سوخت‌های کشف شده و پرداخت مبلغ یازده میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد. 


مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد گفت: پس از انجام مراحل قانونی پرونده، در اداره اجرای احکام جزای نقدی وصول و پرونده مختومه شد .


به گفته مهاجریان مقدم، ماموران نیروی انتظامی یزد این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد
  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • جریمه ۳۹۷ میلیارد ریالی فروشگاه گوشت و مرغ
  • جریمۀ ۶۷ میلیاردی یک قاچاقچی پوشاک در لرستان