Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@15:46:53 GMT

اجرای خط ویژه اتوبوس BRT در بندرعباس تسریع شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۰۸۲۴

اجرای خط ویژه اتوبوس BRT در بندرعباس تسریع شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از استانداری هرمزگان، رضا مدرس عصر امروز در جلسه بررسی آخرین اقدامات انجام شده خط BRT بندرعباس که با حضور شهردار بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: سوق دادن مردم شهر به سوی استفاده از حمل و نقل همگانی، یکی از راهکارهای موثر کاهش ترافیک و کاهش ورود بی‎‎رویه خودروهای شخصی به معابر شهر بندرعباس محسوب می‌‎‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به طرح اتوبوس‌های تندرو BRT در شهر بندرعباس اضافه کرد: ۲ مسیر برای اجرای خطوط بی. آر. تی در شهر پیشنهاد شد تا با پوشش مسیرهای پرتردد، شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ترغیب شوند.
مدرس افزود: این مسیر از پایانه دفاع مقدس تا پایانه ولیعصر با ۲۲ ایستگاه امتداد می‌یابد که یک ایستگاه از میدان یاد بود تا میدان انقلاب و ایستگاه دوم از میدان انقلاب تا هدیش ادامه دارد.
وی تصریح کرد : این مسیرها با گذر از خیابان‌های اصلی و پرتردد و با فراهم کردن دسترسی به همه مناطق شهر، امکان بهره‎‎برداری را به حداکثر می‌رساند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خاطر نشان کرد: ۳۰ دستگاه اتوبوس بی‌. آر. تی در مسیر شماره ۱ از پایانه دفاع مقدس به پایانه ولیعصر با عبور از بلوار علی ابن ابیطالب، بلوار امام خمینی، تقاطع داروپخش، بلوار امام خمینی ضلع غربی خیابان طلوع، بیمارستان خاتم الانبیا، حدفاصل سیدمظفر و بلوار چمران، تقاطع نواب صفوی، پارک شهر، مصلی، شهرداری مرکزی ضلع غربی میدان ابوذر، ضلع شرقی فلکه برق، بلوار امام موسی صدر، میدان شهدا، مجتمع ورزشی هفتم تیر، دانشگاه پیام نور، چهارراه ۲۲ بهمن، سورو و ضلع غربی شهرک شهید باهنر برای جابه‌جایی شهروندان وارد فعالیت خواهد شد.
در پایان این جلسه نیز مقرر شده تا کارگروه ویژه‌ای جهت حل مشکلات و معضلات ترافیکی اجرای خط ویژه اتوبوس BRT بندرعباس جهت ارائه راهکارهای مناسب در این خصوص تشکیل شود و موارد مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

48

کد خبر 1466444

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران انتظامی در طرح مقابله با قاچاق خودرو‌های شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده با مشاهده ماموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.

سرهنگ عباس علی یاری افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودرو در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس