Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-19@19:47:47 GMT

ارزش سهام عدالت 25 آذر 99

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۰۸۸۶

ارزش سهام عدالت 25 آذر 99

به گزارش صدای ایران، ارزش سهام عدالت در ماه‌های اخیر نوسان زیادی را تجربه کرده است، معاملات بازار سهام امروز (سه‌شنبه) در حالی به پایان رسید که شاخص کل بیش از ۵۵ هزار واحد کاهش داشت و در ادامه روند اصلاحی شاخص بورس ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی به حدود ۲۰ میلیون تومان رسید و ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به حدود ۱۰ میلیون و ۲۴۱ هزار تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته بیش از ۵۴۱ هزار تومان کاهش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ارزش سهام یک میلیون تومانی تا قبل از شروع اصلاح بازار سهام در تابستان به بیش از ۳۸ میلیون تومان رسیده بود، اما به مرور و قرار گرفتن روند معاملات بورس در فاز اصلاحی از ارزش این سهام در بازار کاسته شد.


اکنون اقبال بازار سهام به سمت سهام شرکت کوچک پیش رفته است، این در حالیست که نماد‌های حاضر در سبد سهام عدالت جزو سهام بزرگ و بنیادین بازار هستند که این امر موجب شده است تا صنایع قرار گرفته در سبد سهام عدالت روند نزولی بیشتری را نسبت به سایر صنایع تجربه کنند.

آزادسازی سهام عدالت از جمله مسایلی بود که در چند سال اخیر مورد بحث بسیاری از مسئولان قرار داشت، عرضه آن در بورس به عنوان چالشی جدی در بازار مدنظر قرار گرفته بود و فقط در انتظار اجازه رهبر معظم انقلاب بود که در نهایت این اقدام در ۹ اردیبهشت ماه سال جاری با صدور ابلاغیه‌ای از سوی رهبر معظم انقلاب آزادسازی و از طریق دو روش با عنوان آزادسازی به روش مستقیم و نیز غیرمستقیم فرصت تصمیم‌گیری را در اختیار مشمولان این سهام قرار داد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سهام عدالت بورس ارزش سهام عدالت میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۰۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد

معاون اقتصادی اداره امور اقتصادی و دارایی استان قزوین گفت: بنابر اعلام مسئولان سازمان بورس، احتمالا مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت عملکرد مالی ۱۴۰۱ شرکت‌ها خرداد خواهد بود، سودی که برای دریافت آن نیاز به مراجعه به هیچ سایتی نیست.

انتهای آذر ماه سال گذشته بود که مرحله اول سود عملکرد مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ شرکت‌های سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شد، مرحله دوم واریز سود سهام عدالت هم ۲۴ اسفندماه بود.

۷۶۳ هزار نفر در استان سهام عدالت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جزئیات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت | برای دریافت سود سهام عدالت به چه سایتی مراجعه کنید؟
  • جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد
  • آخرین اخبار از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت
  • مرحله سوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟
  • مرحله سوم سود سهام عدالت در راه است
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • سود سهام عدالت در این تاریخ واریز می‌شود
  • جزئیات جدید از واریز سود سهام عدالت