Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه شورای عالی فناوری اطلاعات و فضای مجازی آستان قدس رضوی با حضور قائم‌مقام تولیت این آستان مقدس با محوریت توجه و اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت و امکانات فناوری‌های روز و فضای مجازی در راستای تسهیل ارائه خدمات باکیفیت به زائران و مجاوران حضرت امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهرودی  در نخستین جلسه دوره جدید شورای عالی فناوری اطلاعات و فضای مجازی آستان قدس رضوی که پس از ابلاغ ساختار جدید این آستان مقدس برگزار شد، با اشاره به اینکه اهمیت بهره‌گیری از ظرفیت فناوری اطلاعات و فضای مجازی برای پیشبرد اهداف سازمان‌ها و ارائه خدمات به مردم برای همه مسئولان کاملاً آشکار و واضح است، اظهار کرد: امروزه آستان قدس رضوی باید برای انجام مأموریت‌های محوله، سرعت بخشیدن در راستای ارائه خدمات باکیفیت به زائران و تقویت روابط خود با مخاطبان البته با اولویت‌بندی، نیازسنجی و برنامه‌ریزی منسجم، از ظرفیت فناوری اطلاعات و فضای مجازی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه شورای عالی فناوری اطلاعات و فضای مجازی آستان قدس رضوی با هدف هم‌فکری و هماهنگی برای بهره‌گیری مناسب از این ظرفیت تشکیل شده است، گفت: خوشبختانه در ساختار جدید آستان قدس رضوی، جایگاه فناوری اطلاعات و فضای مجازی مورد توجه و اهمیت قرار گرفته است. از همین رو، برای ارائه خدمات شایسته به زائران و مجاوران، از این ابزار استفاده خواهیم کرد. قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه هم‌اکنون وضعیت ارائه خدمات به زائران و مجاوران حضرت امام رضا(ع) در شرایط مطلوب است، بیان کرد: امیدوارم با هم‌فکری و ارائه راهبردی صحیح، جامع و کامل از سوی اعضای شورا و بهره‌گیری از تجهیزات فناوری اطلاعات و فضای مجازی، سطح کیفی ارائه خدمات به زائران ارتقا یابد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین خطیب، مشاور عالی تولیت و مدیرکل حراست آستان قدس رضوی، محمدمهدی برادران، مدیر عالی حرم مطهر رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت گنابادی نژاد، معاون تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن مهدوی مهر، رئیس سازمان علمی و فرهنگی و محمدمهدی خیرجو، رئیس مرکز ارتباطات و رسانه این آستان مقدس، از اعضای این شورا، نیز در این جلسه به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند. محسن غلامی، دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات و فضای مجازی آستان قدس رضوی، هم در ابتدای این نشست به ارائه گزارشی درباره تاریخچه فعالیت، ساختار کلی، مأموریت و وظایف شورای عالی فناوری اطلاعات و فضای مجازی پرداخت و در ادامه، اهداف، سیاست‌ها، آیین‌نامه و برنامه‌های این شورا در سال ۹۹ را تشریح کرد. انتهای پیام/ منبع: آستان نیوز

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فضای مجازی آستان قدس رضوی مصطفی خاکسار قهرودی آستان قدس رضوی ارائه خدمات بهره گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی