Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان لیگ فوتبال ایران زمان برنامه هفته‌های هشتم، نهم و دیدارهای معوقه لیگ برتر فوتبال را امروز اعلام کرد.

یکی از دیدارهای معوقه به بازی پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در هفته ششم لیگ بر می‌گردد که قرار است بعد از بازگشت پرسپولیس از فینال آسیا و در تاریخ ۱۰ دی برگزار شود. این تاریخ در برنامه امروز سازمان لیگ مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نکته عجیب اینجاست که در همین برنامه، ذوبی ها روز ۹ دی یعنی یک روز پیش از دیدار با پرسپولیس باید در اراک به مصاف تیم آلومینیوم بروند.

به نظر می‌رسد سازمان لیگ در اعلام این برنامه دچار اشتباه شده است.

کد خبر 5096885

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فینال لیگ قهرمانان آسیا هندبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا علیرضا بیرانوند لیگ کشتی لیگ برتر هندبال تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کشتی فرنگی تکواندو تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش

سرخپوشان ایران تمرین امروز را در سالن بدنسازی و زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.   ابتدا بازیکنان در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۲۰ دقیقه با حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن، وارد زمین چمن شدند و به مدت ۶۵ دقیقه به کارهای تاکتیکی شامل؛پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، شوتزنی به سمت دروازه و فوتبال درون تیمی پرداختند.   ۶ ملی‌پوش و سرمربی همچنان غایبان تمرین بودند.امروز همچون روز گذشته، تعدادی از تماشاگران و هواداران پرسپولیس در محل تمرین قرمزپوشان حضور یافتند و تمرین تیم را از نزدیک به نظاره نشستند. باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان می‌رود
  • درخواست تیم تهرانی از سازمان لیگ بی‌جواب ماند
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش
  • دیدارهای نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس/ افشاگری محمد خدابنده لو از پیشنهاد استقلال!
  • آغاز تمرینات خاص‌ترین تیم لیگ برتر (عکس)