Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی در جمع شورای سازمان بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به تشکیل قرارگاه شهید سلیمانی در استان قزوین اظهار کرد: از اسفند سال گذشته که گرفتار ویروس کرونا شدیم بنا به امر مقام معظم رهبری نیروهای مسلح در کنار کادر درمان قرار گرفتند.

وی افزود: بسیج نیز برای پیشگیری و مقابله با این ویروس و همچنین کاهش آسیب‌های آن آتش به اختیار وارد میدان شده و از تمام ظرفیت برای این کار استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) اضافه کرد: برخی پیش بینی‌ها از وقوع بحران در پاییز و چهاررقمی شدن آمار متوفیان در این فصل خبر می‌داد اما با دغدغه نیروهای جهادی و کادر درمان و همراهی مردم این اتفاق نیفتاد.

وی عنوان کرد: پیرو تفاهم نامه وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفین قرارگاه جهادی شهید سلیمانی در کشور و بالطبع آن در استان قزوین تشکیل شد و سعی کردیم با همدلی مأموریت محوله را پیش ببریم.

طاهرخانی تصریح کرد: وظیفه اصلی این قرارگاه قطع زنجیره ویروس بود و در همین راستا نیز کمیته‌های مختلفی تشکیل شد تا بتواند با همراهی و همدلی و استفاده از ظرفیت‌های استان این امر مهم را محقق کند.

وی عنوان کرد: بعد از جلسات متعدد با مدیران استان و دانشگاه علوم پزشکی اصلی ترین مأموریت ما در قالب سه تیم مراقبتی، حمایتی و نظارتی تعریف شد و وارد کار شدیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) عنوان کرد: تیم جامعه پزشکی ما در قالب تیم مراقبتی در کنار کادر درمانی قرار گرفت و وظیفه او بیماریابی و ارائه خدمات درمانی در منزل بود و همین امر باعث کاهش بیماران در بیمارستان‌ها شد.

وی اضافه کرد: تیم حمایتی ما نیز با توجه به لیست افرادی که آزمایش آنها مثبت می‌شود با آنها ارتباط گرفته می‌شود و سعی می‌شود خدمات مورد نیاز در حوزه‌های مختلف به آنها ارائه داده شود.

طاهرخانی عنوان کرد: تیم نظارتی ما نیز بر نحوه رعایت پروتکل‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت داشت و شاهد موفقیت آنها هستیم.

وی بیان کرد: وزیر بهداشت و معاونین وزیر در آخرین جلسه ستاد کرونا اصلی ترین دلیل کاهش آمار این بیماری در هفته جاری و گذشته را اجرای طرح شهید سلیمانی دانستند.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: امیدواریم با اجرای این طرح در سالروز شهید سلیمانی شاهد کاهش جدی و ریشه کنی این ویروس در کشور باشیم.

وی ادامه داد: همدلی و همراهی بسیار خوبی در استان وجود دارد و تمام ظرفیت‌های بسیج نیز با دستور سردار فرماندهی استان برای مقابله با این ویروس بسیج شده‌اند.

طاهرخانی عنوان کرد: رسانه در این قرارگاه و برای مهار کرونا نقشی بی بدیل دارد و نمی‌توان نقش تولید محتوا توسط رسانه‌ها را نادیده گرفت کما اینکه یک ویدئو، اثری به مراتب بیشتر از واکسن دارد.

وی در پایان یادآور شد: نگرانی اصلی در رابطه با شب یلدا است و رسانه باید با هر ابزار ممکنی به مدیریت این شب کمک کند تا روند نزولی بیماری استمرار داشته باشد.

کد خبر 5096899

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سپاه صاحب الامر قزوین قزوین قرارگاه جهادی شهید سلیمانی ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه شهرکرد آلودگی هوا شهرستان کرج گرگان تبریز محدودیت های کرونایی شب یلدا لیگ برتر فوتبال ایران شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی  اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

 آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ‌ششم اردیبهشت ماه برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر در محدوده میدان شهربانی مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد