Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از بررسی عملکرد و بودجه ۱۴۰۰ وزارت کشور در نشست امروز خود خبر داد.

به گزارش تین نیوز، علی حدادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره نشست امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس اظهارکرد:  نمایندگان کمیسیون در این نشست با حضور معاونین وزیر کشور، بودجه ۱۴۰۰ این وزارتخانه را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی افزود: براساس دستور کار امروز مجلس قرار بود وزیر کشور برای پاسخگویی به سوال ۱۰ نفر از نمایندگان در جلسه حضور یابد که به دلیل همزمانی با جلسه ستاد کرونا امکان حضور وی محقق نشد.

حدادی خاطرنشان کرد: بنابراین طرح سوال نمایندگان از عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور به جلسه دیگری موکول شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر موضوع بودجه برای ما حائز اهمیت است و بیشترین بحث ما در جلسه امروز درباره بودجه دستگاه‌های مرتبط با کمیسیون‌ها بود که در این زمینه بحث‌هایی صورت گرفت و عملکردی نیز به کمیسیون ارائه شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری ۲۹ پرونده امور زمین در بهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، غلامرضا قنبری با اشاره به اینکه کمیسیون تقویم امور زمین یک عامل بازدارنده برای تغییرکاربری‌های غیرمجاز است، گفت: ۲۹ پرونده امور زمین در کمیسیون تقویم اراضی زراعی و باغ‌ها بررسی و قیمت گذاری شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر افزود: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی، واقعی کردن قیمت‌ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می‌شود.

قنبری تصریح کرد: از انجایی که زمین میراث ما برای ایندگان است و وجود زمین برای ثبات امنیت غذایی واجب است، این جلسات بطور مستمر در این شهرستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • قیمت گذاری ۲۹ پرونده امور زمین در بهشهر
  • جدول ۷ لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در تلفیق بررسی شد