Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، از ساعت ۱۶ امروز (سه‌شنبه) تیم‌های سایپا و شهرداری ورامین در دیدار معوقه از هفته هفتم لیگ برتر والیبال ایران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری سه بر یک سایپا به پایان رسید.

این نخستین بازی سایپا با هدایت ناصر شهنازی بود که دیروز سرمربیگری نارنجی‌پوشان را بر عهده گرفت. سایپا در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیازات ۲۵ بر ۱۵، ۲۸ بر ۲۶ و ۲۵ بر ۲۳ حریف خود را شکست داد و شهرداری ورامین فقط در ست دوم با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ به برتری دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایپا با این برد، نیم‌فصل را با ۹ برد و ۲۸ امتیاز در رتبه پنجم به پایان برد. شهرداری ورامین هم که در هفته‌های پایانی نیم‌فصل نتایج ضعیفی گرفت، با ۷ برد و ۲۱ امتیاز در مکان هفتم ایستاد.

چند هفته اخیر لیگ برتر والیبال ایران به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار شد اما قرار است نیم‌فصل دوم به شیوه لیگ ملت‌های والیبال و با میزبانی همزمان چهار شهر برگزار شود.

فولاد سیرجان، شهرداری ارومیه و سپاهان اصفهان با ۱۱ برد به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان نیم‌فصل اول قرار گرفتند.

جدول لیگ برتر والیبال ایران در پایان نیم‌فصل نخست

برچسب‌ها ناصر شهنازی لیگ برتر والیبال تیم والیبال سایپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ناصر شهنازی لیگ برتر والیبال تیم والیبال سایپا ناصر شهنازی لیگ برتر والیبال تیم والیبال سایپا اخبار کنکور لیگ برتر والیبال نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از طرح های نیمه تمام شهرداری تا خود تحقیری برخی، در جریان انتقام از رژیم اشغالگر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ هشتگ این هفته از اتفاقات خوب کشتی باچوخه برای آزادی زندانیان گفته و در ادامه از طرح های نیمه تمام شهرداری که در حد قول و وعده باقی مانده تا خود تحقیری برخی افراد در جریان حمله ایران به اسرائیل پرداخته است.

{$sepehr_media_11018768_600_350 }

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • پیروزی تیم هندبال سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر
  • هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت
  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • از طرح های نیمه تمام شهرداری تا خود تحقیری برخی، در جریان انتقام از رژیم اشغالگر
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • سایپا چطور صدرنشین را زمین‌گیر کرد