Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه عصر سه شنبه به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، واگذاری مسوولیت حوزه تعلیم و تربیت کودک و ساماندهی و مدیریت مهدکودک‌ها به وزارت آموزش و پرورش را تصویب کرد.

در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، تاسیس مرکز ملی در حوزه تعلیم و تربیت کودک و ساماندهی مدیریت مهد کودک ها به تصویب رسید و بر این اساس مقرر شد که مسوولیت حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی، مدیریت و همچنین نظارت و ارزیابی مهدکودک‌ها به وزارت آموزش و پرورش واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین با تصویب ماده واحده‌ای مقرر کرد سازمان برنامه و بودجه نیز نماینده‌ای در جمع هیات امنای دانشگاه ها داشته باشد.

در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت سی وششمین سالگرد تاسیس این شورا گزارشی از عملکرد آن در هفت سال گذشته و دستاوردهایی که طی این مدت در حوزه‌های مختلف تصویب اسناد ملی و سیاست‌های کلان داشته، ارائه گردید.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شورای عالی انقلاب فرهنگی وزارت آموزش و پرورش مدیریت مهدکودک ها صراط شورای عالی انقلاب فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ۲ رئیس اداره کاشان در سکوت خبری

رئیس اداره مخابرات و مدیر آموزش و پرورش در حالی تغییر کردند که از هیچ خبرنگاری دعوت به عمل نیامده بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در حکمی غلامرضا بخشی موحد، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کاشان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کاشان منصوب کرد.

این جلسه با حضور مصطفی درستکار، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و نورالله رضایی، کارشناس مسئول حراست اداره کل برگزار شد.

سرپرست جدید مخابرات شهرستان کاشان نیز در جلسه با حضور محمدشریف زارعی، فرماندار ویژه شهرستان کاشان معرفی شد و در این جلسه سید محمود شجاع‌الدینی کاشانی به عنوان سرپرست جدید مدیریت مخابرات کاشان معرفی و از زحمات قاسمعلی سلوکی تقدیر شد.

به گزارش تسنیم، قاسمعلی سلوکی پس از اتمام این مسئولیت به مقام بازنشستگی نائل آمد و در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان از زحمات علی محمد بارفروش، مدیر سابق این اداره تقدیر و تشکر شد.

خبرنگاران و اصحاب رسانه در هیچ کدام از مراسم‌های تکریم و معارفه مسئولان اداره مخابرات شهرستان کاشان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کاشان دعوت نشدند و این اقدام در سکوت خبری و پشت  درهای بسته انجام شد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • حجت الاسلام خسروپناه: الگوی حکمرانی در حوزه‌های مختلف مشخص شود
  • رئیس‌جمهور در جلسه شورای‌عالی سلامت و امنیت غذایی: اهمال و سوداگری در حوزه غذا و دارو قابل اغماض نیست
  • تغییر ۲ رئیس اداره کاشان در سکوت خبری
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تشریح کرد؛ آخرین وضعیت تشکیل سازمان ملی سنجش آموزش کشور
  • تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از جشنواره ملّی کتاب رشد
  • طرح تحول معاونت پرورشی در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • سند تحول معاونت پرورشی در دستورکار شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • طرح تحول معاونت پرورشی در دستورکار شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • در جلسه شورای عالی مسکن چه گذشت؟ /۱۰ هزار واحد به نیرو‌های مسلح واگذار شد
  • در جلسه شورای عالی مسکن چه گذشت؟/۱۰ هزار واحد به نیرو‌های مسلح واگذار شد