Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ پروژه آزادراه شرق سپاهان در سال ۱۳۹۵ بر اساس مصوبه هیأت دولت با مشارکت ۷۰ درصدی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و ۳۰ درصدی دولت فعالیت خود را آغاز نمود. طی تیر ماه ۱۳۹۵ لغایت بهمن ماه ۱۳۹۸ این پروژه صرفا ۵۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و با روی کار آمدن مدیریت جدید از اسفند ۱۳۹۸ تاکنون این پروژه از ۴۰ درصد پیشرفت برخوردار و در آبان ماه مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید علیرضا عظیمی پور ، مدیرعامل سرمایه گذاری آتیه صبا در این مراسم ضمن تشکر از تلاش و کوشش تمامی دست اندرکاران اجرایی این پروژه اعم از مدیران پروژه، پیمانکاران، مشاورین و خصوصاً مدیران شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور اعلام نمود ترجیع بند کوشش های عوامل پروژه در سال ۱۳۹۹ تحقق فرموده مقام معظم رهبری در سال جاری و اجرای عملی “جهش تولید” بوده است. بطوریکه علاوه بر اتمام پروژه آزادراه شرقی اصفهان، سرمایه گذاری آتیه صبا در سایر موضوعات چون تبدیل شرکتهای زیان ده به سود ده، ساماندهی شرکتهای آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا و دستیابی به بالاترین رکورد سودآوری در تاریخ شرکت طی سال جاری از عملکرد قابل توجهی برخوردار شده است. تمامی این اقدامات نیز از طریق نظارت دقیق و سختگیرانه در چارچوب برنامه انضباط مالی مدیریت جدید هلدینگ به منظور ارتقای شفافیت و سلامت مالی گروه صورت پذیرفته است.

در پایان مدیرعامل آتیه صبا ضمن تقدیر از حمایت های مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و هیأت مدیره محترم این صندوق ابراز امیدواری کرد که در سال جاری با درج نام شرکت بر تابلوی بورس، این شرکت بتواند فصل جدیدی را در تاریخ فعالیت های اقتصادی خود در بازار سرمایه کشور را آغاز نماید.

 

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آتیه صبا جهش تولید آتیه صبا سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر تولید در صنعت نفت از ایجاد اوضاع مطلوب برای کارکنان می‌گذرد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه تأمین آسایش کارکنان برای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در اولویت قرار دارد، گفت: خدمات غیر صنعتی برای مناطق نفت‌خیز جنوب اهمیت بسیاری دارد زیرا مسیر تولید در این صنعت از ایجاد اوضاع مطلوب برای کارکنان می‌گذرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علیرضا دانشی در آیین بهره‌برداری از مهمانسرای شماره ۲ خرم کوشک این شرکت با اشاره به بهره‌برداری از ١٠٢ پروژه در حوزه تولید در سال گذشته اظهار کرد: این پروژه‌ها با اولویت بخش‌های نیمه‌تمام به قید فوریت و با تمرکز بر اصلاحات انجام شده است.

وی با بیان اینکه تأمین آسایش کارکنان برای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در اولویت قرار دارد، افزود: خدمات غیر صنعتی برای مناطق نفت‌خیز جنوب اهمیت والایی دارد، زیرا مسیر تولید در این صنعت از ایجاد شرایط مطلوب برای کارکنان می‌گذرد.  

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با تأکید بر اینکه رفاه مناطق نفت‌خیز جنوب باید در شأن کارکنان آن باشد، گفت: خلأهای موجود در زمینه رفاه کارکنان سبب شد باز تعریف دیگری در این حوزه داشته باشیم و برخی ظرفیت‌ها را مجدد احیا کنیم.

دانشی با اشاره به افق پیش‌روی مناطق نفت‌خیز جنوب اظهار کرد: هدف‌گذاری سال جاری انجام و با عزم مضاعف برای رسیدن به این اهداف پای کار هستیم.

بر پایه این گزارش، مهمانسرای ۲۴ اتاقه خرم کوشک با مساحت ۷۸۰ متر مربع و زیربنایی بیش از هزار و ۵۴۰ متر مربع در دو طبقه به همت مدیریت عملیات غیرصنعتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از محل پروژه تعمیرات، بازسازی و بهسازی مهمانسراها و اماکن عمومی احداث شد.

دیگر خبرها

  • مسیر تولید در صنعت نفت از ایجاد اوضاع مطلوب برای کارکنان می‌گذرد
  • احداث مگاپروژه سد و نیروگاه در سریلانکا بدست مهندسان ایرانی
  • برج‌های دو قلوی شهرکرد؛ همچنان بلاتکلیف
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه
  • حرکت به سمت تولید ناب؛ راهبرد اصلی شرکت زامیاد در سال ۱۴۰۳/ معرفی دو محصول جدید زامیاد به بازار
  • ضریب پیچیدگی پتروپالایشگاه تهران تا ۱۴۱۰ به ۱۲.۶ می‌رسد
  • عزم جدی دولت سیزدهم در کاهش ظرفیت خالی پتروشیمی‌ها/ ۶ درصد از ظرفیت خالی تولید فعال شد
  • شرکت سهام عام پروژه بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی در توسعه اقتصادی کشور
  • برنامه‌ریزی برای آبرسانی به حدود ۲۰۰ روستای کرمانشاه