Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@02:46:03 GMT

۳۳۰ خودرو در گلستان جریمه ۱۰ میلیون ریالی شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۲۶۶۹

۳۳۰ خودرو در گلستان جریمه ۱۰ میلیون ریالی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد سعید فاضل دادگر اظهارکرد: طرح اعمال محدودیت های کرونایی از اول آذر ماه هم زمان با سراسر کشور در گلستان اجرا شد.

وی هدف از اجرای این طرح را پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و دفاع از سلامتی مردم عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی در کنار وظایف ذاتی خود با تمام توان در راستای اجرای طرح های ستاد ملی مقابله با کرونا در میدان حضور داشته و به شهروندان خدمت رسانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: طی ۲۴ روز گذشته، از بیش از هشت هزار و ۷۰۰ واحد صنفی بازدید بعمل آمده که به پنج هزار و ۹۱۹ واحد تذکر داده شد و تعداد ۲۳۵ واحد هم به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، حسب دستور مرجع قضائی پلمب شدند.

فاضل دادگر با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس استان در جاده ها و محورهای مواصلاتی، گفت: از ابتدای اجرای این طرح، پنج هزار و ۸۶۶ دستگاه خودرو با پلاک های غیربومی از ورودی های گلستان عودت داده شدند.

وی بیان کرد: طی این مدت، تعداد ۶۶۲ خودرو جریمه پنج میلیون ریالی، ۳۳۰ خودرو جریمه ۱۰ میلیون ریالی شدند، ضمن اینکه تعداد ۶ هزار و ۷۳۶ خودرو هم به دلیل تردد در ساعات ۲۱ الی چهار صبح جریمه دو میلیون ریالی برای آنان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5096792

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان فرماندهی انتظامی گلستان ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد شیوع کرونا کرمانشاه آلودگی هوا گرگان شهرستان کرج تبریز محدودیت های کرونایی شب یلدا لیگ برتر فوتبال ایران میلیون ریالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی زائران حج تمتع ۱۴۰۳ استان گلستان

رئیس شعبه هما در مازندران و گلستان از افزایش ۲۰ درصدی زایران حج تمتع ۱۴۰۳ استان گلستان نسبت به سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، جلسه هماهنگی انجام پروازهای حج تمتع 1403 از فرودگاه گرگان با حضور رئیس ‌هما‌ در دو استان مازندران و گلستان، مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان، مدیرکل حج و زیارت، مدیران استانی و عوامل کاروان‌های اعزامی حج تمتع این استان برگزار شد.

رئیس  هما‌ در دو استان مازندران و گلستان،  در این جلسه، ارائه خدمات به زائران ضیوف الرحمن را از افتخارات "هما" دانست و گفت: ارائه خدمات مطلوب، انجام پروازهای ایمن و بدون تاخیر همواره مد نظر مدیران و کارکنان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است.

سعید بیانی در ادامه افزود: تعداد زائران برنامه‌ریزی شده استان گلستان در حج تمتع 1403 تعداد 5 هزار و 124 نفر است که در قالب 21 پرواز از فرودگاه گرگان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد که تعداد زائر سال جاری نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش دارد.

وی از همکاری مسئولان فرودگاه گرگان در ارتباط با تسهیل تردد همکاران عملیاتی "هما" به ویژه در زمان بازگشت تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی
  • خسارت ۲۱ هزار میلیارد ریالی سیلاب به بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۵ حادثه توسط نیروهای هلال احمر گلستان پوشش داده شد
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج
  • افزایش ۲۰ درصدی زائران حج تمتع ۱۴۰۳ استان گلستان