Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم امامی فرماندار شهرستان پارس آباد شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پارس آباد اظهار کرد: ۹۰ درصد مردم شهرستان پارس آباد در طرح شهید سلیمانی مورد غربالگری و پایش قرار گرفتند.

وی افزود: تاکنون ۳۵هزار و ۶۴۵ خانوار نزدیک به یک‌صد و ۲۵ هزار نفر از جمعیت شهرستان پارس آباد توسط گروه‌های بسیجی به‌صورت خانه به خانه مورد غربالگری قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرماندار شهرستان پارس آباد با بیان اینکه ۵ هزار ۴۹۵نفر از جمعیت غربالگری شده شهرستان دارای بیماری زمینه‌ای هستند، بیان کرد:  شب نشینی و دورهمی عامل مهم انتشار و ابتلاء اقشار در معرض خطر است.

وی همچنین از انجام تست و آزمایش کرونا بر روی بیش از یک‌هزار و ۹۲ نفر از موارد مشکوک شناسایی شده خبر داد و گفت: براساس تست‌های انجام شده، تعداد ۲۶۶ مورد مثبت کرونا شناسایی و درمان، حمایت‌های اجتماعی و نظارت و قرنطینه اقدام شد.

فرماندار پارس‌آباد افزود:  ۳۸ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی در طرح حاج قاسم سلیمانی بین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

وی ادامه داد: تیم‌های  محله محور بسیج، مسؤولیت نظارت، کنترل، آموزش، حمایت و ارشاد هر محله را تا پایان طرح بر عهده دارند.

امامی از مردم شهرستان پارس آباد خواست مراسم شب یلدا را به‌صورت مجازی برگزار کنند و از دورهمی‌های خانوادگی و فامیلی پرهیز کنند.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: ابراهیم امامی فرماندار پارس آباد طرح شهید سلیمانی پارس آباد شهرستان پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل دکتر منصور مهمان نواز، اظهار کرد: همزمان با اولین روز هفته سلامت و با تلاش شبانه روزی کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان در بازدید از سطح شهر برای حفظ سلامت شهروندان از واحدهای صنفی مواد غذایی مقدار تقریبی ۴ هزار کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد کشف شد.
وی افزود: این اقلام غیر قابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط و به دستور مقام قضایی و با حضور نمایندگان ادارات ذیربط معدوم شد.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس
  • اختصاص ۶۰ هکتارزمین در شهرستان بستان آباد برای نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • نجات ۲۱ روستای در معرض خطر رانش سنگ و سیلاب شهرستان کلات در گرو احداث دیوار ساحلی
  • کاوش‌های باستان‌شناسی در پارس‌آباد و بیله‌سوار