Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیل صالحی مسؤول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ساری با اعلام اینکه در حال حاضر ۱۵ هزار و ۴۲۸ خادمیار رضوی در استان داریم، اظهار: در مجموع ۱۶ هزار خادمیار در سایت ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۴ هزار و ۸۰۷ نفر تعیین تکلیف نشدند که اگر تا دو هفته دیگر پیگیر نباشه از سامانه حذف خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بسته شدن سایت خادمیاران رضوی برای ثبت‌نام جدید گفت: در سایت خادمیاری طرح یاوران رضوی ابلاغ شده است، که پیرو این طرح علاقمندان با مراجعه به دفاتر کانون‌های محلی عمومی و یا دفاتر شهرستان‌ها نسبت به ثبت‌نام یا فعالیت اقدام کرده تا بتوانند پس از ۶ ماه تا یک سال بر اساس سهمیه تخصیص یافته کانون‌ها افتخار خادمیاری رضوی را کسب کنند.

صالحی با اعلام اینکه ما کانون‌های ۲۰ گانه رضوی شامل ۱۹ کانون تخصصی و یک کانون عمومی را تشکیل دادیم، تصریح کرد: این کانون‌ها شامل؛ کانون تعلیم تربیت، قرآن، ایثار و شهادت، بانوان و خانواده، تبلیغ دینی، خبر و فضای مجازی، کتاب و  کتاب‌خوانی، شعر و ادب، محصولات فرهنگی و هنری، نوحوان و جونان رضوی،  ورزش، مشاوره و مددکاری، وقف و نذر،  حرکت‌های جهادی، علمی، مشاوره حقوقی زیارت و کارآفرینی اشتغال است.

مسؤول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران یادآور شد: یکی از کارهای موثری که کانون‌های خادمیاری می‌توانند انجام بدهند، قرائت "زیارت امین‌الله" در مساجد هر محله در چهارشنبه شب‌ها در قالب ویژه‌برنامه چهارشنبه‌های رضوی است که  همزمان با قرائت این زیارت در حرم مطهر امام رضا (ع) خواهد بود. 

این مسؤول در ادامه بیان کرد: در شرایط کرونایی، خادمیاران رضوی در هر شهر و محله به‌واسطه اتصاب به حضرت امام رضا (ع) مسؤول هستند و بابد در ترویج فرهنگ رضوی کوشا باشند تا جایی که عطر رضوی در محلات و شهرها در  کل کشور پراکنده شود و خانواده‌ها آرامش گذشته را به‌دست بیاورند.

صالحی با اشاره به فعالیت‌های خادمیاران رضوی مازندرانی از زمان شیوع کروناویروس تاکنون، خاطرنشان کرد: کمک به کادر درمانی، بهبود بیماران کرونایی، تولید و توزیع اقلام بهداشتی، ضدعفونی کردن اماکن عمومی، تهیه مایحتاج خانوارهای بی‌بضاعت، تهیه گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان نیازمند، تأمین جهیزیه نوعروسان، تأمین داروی بیماران، تأمین اقساط عقب‌مانده بانکی و اقدامات دیگر تلاش کردند.

 مسؤول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران با اشاره به اینکه در اولین جشنواره خدمت با هزار و ۱۳۶ اثر رتبه سوم را کسب کردیم، عنوان کرد: از ۱۵ مهر ماه جاری فراخوان دومین جشنواره خدمت آغاز شد و تا ۱۵ دی ماه ادامه دارد، خادمیاران می‌توانند با ارائه و ثبت الگوها و ایده‌های نو و خلاق در این جشنواره، به هرچه پویاتر شدن فعالیت خادمیاران رضوی کمک کنند.

وی اضافه کرد:  علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از این جشنواره به معاونین خادمیاری شهرستان‌ها و مسوول جشنواره خدمت مراجعه کنند، کانون‌های محلی و خادمیاران برای حضور در جشنواره  به سامانه خادمیاری مراجعه و ایده‌ها و پیشنهادهای خود در حوزه فعالیت‌های موفق و ارائه بسته جامعی از خدمات و ایجاد حال و هوای امام رضایی در بین خانواده‌های جامعه هدف را ثبت کنند.

صالحی اظهار کرد: اختتامیه جشنواره در مازندران همزمان با کل کشور در دهه مبارکه فجر برگزار می‌شود، که از هشت خادمیار، هشت مسوول کانون خدمت، هشت رابط شهرستان و خادمیاران ستادی شهرستان‌ها در مجموع ۲۴ نفر  به‌جهت حضور فعال در جشنواره خدمت تقدیر خواهد شد و در نهایت یک الی سه اثر برتر از هر استان در مشهد مقدس قدردانی می‌شود.

مسوول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران در پایان اذعان داشت: خدمت به امام رضا (ع)، به تخصص و مقام نیاز ندارد، تنها دلی عاشق می‌خواهد تا با انجام کارهای خیر به نیت ثامن الحجج (ع) در هر جایی پرچمدار لطف و محبت امام باشد و دل‌ها را آکنده از محبت ایشان کند‌.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

 

 

 

  
    

منبع: فارس

کلیدواژه: سهیل صالحی جشنواره خدمت رضوی خادمیاران رضوی کانون ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختار سازمان امور عشایری کشور تغییر می‌کند

رئیس سازمان امور عشایری از تغییر و به‌روزرسانی تشکیلات این سازمان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ شایان نادری امروز در نشست با جامعه عشایر یاستان خراسان شمالی در استانداری گفت: همت سپاه پاسداران،  بسیج و دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات عشایر قابل ستایش است چون رفع مشکلات عشایر برای تمام مدیران ارزشمند و مهم است.

وی با بیان اینکه مکلف شدن وزارت خانه‌ها برای حل مشکلات جامعه عشایر از پیگیری‌های جدی دولت سیزدهم است، افزود: این موضوع نشان از اهمیت و جایگاه جامعه عشایر در نزد دولت دارد.

نادری با تاکید بر اینکه خط مقدم اقتصاد مقاومتی و امنیت غذایی،  عشایر هستند، گفت: در ساختار جدید سازمان عشایر ایران، موضوعات  فرهنگی، آموزشی جامعه عشایر پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خدمات رسانی به جامعه عشایری واقعی ادامه می‌یابد. برای تسهیل در اعطای تسهیلات به عشایر، سخت گیری های خارج از ضوابط بانک ها پیگیری می‌شود. 

وی تقویت تعاونی‌ها در سه استان خراسان شمالی٬ رضوی و گلستان را مورد توجه قرار داد و گفت: وظیفه تعاونی‌ها فقط توزیع آرد و ... نیست بلکه باید با قوت تکمیل زنجیره‌های ارزش گوشت و پشم و ... را پیگیری کنند.

نادری در بخش دیگر از سخنان خود،  تکمیل پروژه‌های ناتمام را از اولویت های مهم سازمان عشایر کشور عنوان کرد و گفت: پروژه جدیدی تعریف نخواهد شد تا با تکمیل پروژه‌های موجود شاهد سرعت خدمات‌رسانی باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا
  • فرودگاه همدان میزبان حجاج همدان و کردستان خواهد بود
  • «ده سالگی» به جشنواره انیمیشن انیماتسیه لهستان رفت
  • ۳۱ فروردین آخرین مهلت کودکستان‌ها برای تکمیل فرآیند محاسبه شهریه
  • آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی اعلام شد
  • اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره کتاب سال دانشجویی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • ️تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • بیش از ٨١ دستگاه اجرایی برای خدمات دهی به عشایر، تکلیف دارند
  • ساختار سازمان امور عشایری کشور تغییر می‌کند