Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کرج با اشاره به‌وجودآمده برای این بیمارستان در روزهای اخیر گفت: در صورت عدم ایفای تعهدات و تعیین‌تکلیف بیمارستان، در پرداخت‌ها محتاط تر عمل می‌کنیم. - اخبار استانها -

مهدی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج در مورد وضعیت بیمارستان امام خمینی (ره) کرج و حواشی به وجود آمده برای این بیمارستان در روزهای گذشته اظهار داشت: در حال حاضر 3 ماه است که فعالیت این بیمارستان آغاز و بالغ بر یک ماه است که با سازمان‌های بیمه‌ای قرارداد بسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به مشکلات مربوط به صدور پروانه و مشکلات با بیمه‌ها و مشکلات دیگر بیمارستان به وضعیت مطلوب و جراحی رسیده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کرج  با بیان اینکه "فعالیت این بیمارستان در زمان سخت شیوع بیماری کرونا انجام گرفت" افزود: در زمان فعالیت این بیمارستان حدود 8 عمل قلب باز توسط پزشکان حرفه‌ای انجام شد.

بی‌توجهی به تعهدات سبب خلع‌ید مالک بیمارستان امام خمینی(ره) کرج شد/ معوقات پرسنل در روزهای آینده پرداخت می‌شود25 درصد از ظرفیت درمانی بیمارستان امام خمینی کرج به بیماران کرونایی اختصاص می‌یابدطرح توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) اراک ردیف بودجه گرفت؛ افتتاح تا مهرماه 99

خسروی با اشاره به اینکه "راه‌اندازی این بیمارستان به واسطه دریافت پروانه فعالیت با مشکلات متعددی روبه‌رو بود" بیان کرد: استان البرز با کمبود تخت‌های بیمارستانی و مراکز درمانی است و راه اندازی این بیمارستان گام خوبی در راستای تامین نیاز درمانی مردم استان بود.

وی با عنوان اینکه "به ناگهان در حین انجام فعالیت نامه انحلال قرارداد سرمایه‌گذاران با این بیمارستان صادر شد" تصریح کرد: دلایل  صدور این نامه عدم اجرای تعهد از سوی ما بود که این مورد باید متقابل صورت گیرد.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کرج  با بیان اینکه "با شایعات به وجود آمده بیمارستان به حالت محاق رفته است" ادامه داد: حتماً در این زمینه احتیاط می‌کنیم.

وی با بیان اینکه "طبق قانون و شرع فعالیت خود را ادامه می‌دهیم و از نظر ما این لغو فعالیت به دلایل واهی است" خاطرنشان کرد: با این اتفاقات در پرداخت‌ها محتاط‌تر می‌شویم و در غیراین‌صورت تا زمانی که تعیین و تکلیف نشود نسبت به پرداخت‌ها منع داریم.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان امام خمینی رئیس بیمارستان امام پرداخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم

حجم ویدیو: 7.80M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم