Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در روزهای اخیر تعداد بیماران مبتلا به کرونا در گیلان افزایش پیدا کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، انوش دهنادی مقدم شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری در رشت اظهار داشت:  تقاضای ما از همه مردم این است که پرتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده و به‌ویژه در شب یلدای پیش‌رو از برگزاری جشن‌ها و دورهمی‌ها پرهیز کنند و از هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم که این موضوع را جدی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهنادی مقدم افزود: از لحاظ علمی هرچه تعداد افرادی که در یک فضای بسته هستند، بیشتر باشد شانس ابتلا به کرونا افزایش می‌یابد و تصور اینکه با رعایت فاصله و زدن‌ ماسک بتوانند در یک فضای بسته در یک دورهمی حضور یابند اساساً اشتباه است.

فرمانده سپاه قدس گیلان: 400 هزار خانوار تاکنون در گیلان غربالگری کرونا شدند‌وضعیت 20 درصد بیماران کرونایی در گیلان وخیم استعضو مجمع نمایندگان گیلان: بحران کمبود پزشک متخصص در آستارا با شیوع کرونا شدت گرفت

فرماندار شهرستان بندر انزلی نیز در این نشست اظهار داشت: متأسفانه وضعیت بندر انزلی با وجود همه تلاش‌های انجام شده توسط متولیان امر قرمز است و ما ناچاریم در این راستا محدودیت‌هایی را اعمال کنیم بخش عمده این محدودیت‌ها مربوط به حمل و نقل اعم از بین شهری و درون شهری است.

اسماعیل میرغضنفری افزود: بخش دیگری از این محدودیت‌ها شامل اصناف می‌شود و از آن ‌ها می‌خواهیم که در این راستا همراهی لازم را داشته باشند و نیز مهم‌ترین همراهی باید توسط مردم رقم بخورد و از برگزاری تجمعات و دورهمی‌ها بپرهیزند؛ از مسافران درخواست داریم از ورود به شهرستان بندر انزلی تا بهتر شدن وضعیت خودداری کنند.

انتهای پیام/614/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع معضلات تالاب انزلی نیازمند راهکارهای مناسب و کارشناسی است

رئیس کل دادگستری استان گیلان گفت: رسوبات تالاب و گیاه مهاجم سنبل آبی از معضلات کنونی تالاب انزلی است که باید راهکارهای مناسب و کارشناسی در راستای حل آن انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در نشست حل مشکلات و چالش‌های تالاب انزلی اظهار کرد: اختلافات مالکیت افراد ساکن در حاشیه تالاب انزلی از معضلاتی است که سالیان متمادی مشکلاتی برای مردم منطقه ایجاد کرده است؛ لذا مسئولان باید با جرأت و شجاعت به این مسئله ورود کنند و راهکارهای لازم در جهت حل مشکلات آن ارائه دهند.

وی افزود: مسائل زیست محیطی شهرستان انزلی از جمله دفع ناصحیح پسماند در اطراف تالاب مشکلات عدیده‌ای را فراهم کرده است.

رئیس کل دادگستری گیلان خاطرنشان کرد: رسوبات تالاب و گیاه مهاجم سنبل آبی از معضلات کنونی تالاب انزلی است که باید راهکارهای مناسب و کارشناسی در راستای حل آن انجام شود.

صادقی نیارکی با بیان اینکه دستورات انقلابی، قاطع و جسورانه در راستای لایروبی تالاب باید هر چه زودتر صادر شود، تصریح کرد: باید مشکلات شهرستان انزلی را اولویت بندی شود و از تمام ظرفیت شهرستان در جهت لایروبی تالاب بهره بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه موضوعات زیست محیطی با محوریت تالاب انزلی باید دستور کار دائم شورای اداری شهرستان باشد، گفت: حفظ محیط زیست استان اعم از جنگل، ساحل، تالاب همواره از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است و دستگاه قضائی نیز در این مورد پشتیبان دستگاه‌های اجرایی بوده است و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 746755

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • رفع معضلات تالاب انزلی نیازمند راهکارهای مناسب و کارشناسی است
  • تالاب انزلی باید هر چه زودتر لایروبی شود
  • مورایس: در رختکن به بازیکنان بطری جادو دادم
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • مورایس: بین ۲ نیمه یک بطری جادو میان بازیکنان تقسیم کردیم!
  • سپاهان با شکار قوی سپید مدعی ماند/ملوان فقط یک نیمه بازی کرد
  • پخش زنده دیدار امروز ملوان از شبکه باران
  • یک پیش‌بینی جالب درباره عدد دلار در خرداد و تیر/ قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟