Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس، بسته‌های حمایتی ویژه شب یلدا بمناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها به همت خیریه باقیات وابسته به مجموعه فرهنگی، مذهبی روضه مقدس آل یاسین و با همکاری آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) میان نیازمندان توزیع شد.

این اقدام ششمین مرحله از توزیع سبد غدایی میان نیازمندان است که طی آن ۲۰۰ بسته ارزاق (مواد غذایی) ویژه شب یلدا بین نیازمندان و اقشار بی بضاعت در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسته‌های ویژه شب یلدا در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام آماده و در روستای لهک واقع در شهرستان اسلامشهر میان خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت توزیع شد.

بسته غذایی مرحله ششم ویژه شب یلدا است که در آن علاوه بر «برنج، مرغ، روغن، رب‌گوجه‌فرنگی و چای» اقلام ویژه این شب یعنی «ماهی، آجیل و انار» قرار داشت.

خیریه باقیات با کمک‌های مردمی و بانیان خیّر فعالیت جهادی خود را پیش گرفته است و وابسته به هیچ ارگانی نیست، همچنین نام‌گزاری این خیریه به نام «باقیات» به این دلیل است که بتوان در این شرایط سخت معیشتی و اقتصادی باقیاتی از خود به جای بگذاریم.

عموم مردم عزیز و خیرین محترم می‌توانند با مراجعه به صفحه رسمی خیریه باقیات در اینستاگرام به نشانی baghiyat.59@ ضمن کسب اطلاع از فعالیت‌های این خیریه در این امر خداپسندانه و خیرخواهانه سهیم باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن شب یلدا سعادت حضرت زینب ویژه شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند

روح الله خدابنده لو مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه  ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند گفت: این ۳۰۰ کودک و نوجوان تحت پوشش خدمات دفتر مراقبت در خانواده قرار دارند، به صورت ماهیانه امداد مالی دریافت می کنند همچنین از چرخه خدمات آموزشی و حمایتی بهزیستی نیز برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: در طرح حامی، اگر خیرین تمایل داشته باشند می‌توانند مشارکت‌های خود را بدون واسطه به دست جامعه هدف برسانند.

این مسوول یادآور شد: خانواده‌هایی هستند که چند فرزند مستعد برای ادامه تحصیل دارند اما سرپرست خانوار به دلایلی نمی‌تواند از عهده پرداخت مخارج تحصیل فرزندانش برآیند که در چنین شرایطی، خیرین وارد عمل می‌شوند و با بررسی شرایط، با واسطه و یا به صورت مستقیم، مخارج تحصیل این کودکان را تقبل می‌کنند.

به گفته خدابنده لو، در راستای شفاف سازی نحوه توزیع مشارکت های مردمی، تمامی اقلام توزیع شده در بین مددجویان در سامانه ارمغان بهزیستی ثبت می شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان یادآور شد: موسسه‌های خیریه همواره در کنار بهزیستی بوده و همکاری خوبی نیز دارند و تمامی پویش های همدلی با همکاری موسسه‌های خیریه تحت نظارت بهزیستی اجرا می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • دانه چیا را اینگونه مصرف کنید تا لاغر شوید
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس