Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@22:34:31 GMT

اجرای ۳۵ درصدی پروژه محور ایذه – اهواز

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۵۵۶۸

اجرای ۳۵ درصدی پروژه محور ایذه – اهواز

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی عیدی‌وندی معاون اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: احداث باند دوم در حدود ۶۰ کیلومتر از مسیر محور ایذه – اهواز در حال انجام بوده و ایجاد یک قطعه به طول حدود ۲۶ کیلومتر نیز از سه‌راهی غیزانیه به سمت هفتکل به تازگی شروع شده است.

او بیان داشت: امسال حدود ۴۰ میلیارد تومان به این پروژه تخصیص داده شد و کل مسیر این پروژه، ۱۶۹ کیلومتر بود که تاکنون حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد از آن تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیدی‌وندی با بیان اینکه تا پایان سال مالی آینده (مرداد ماه ۱۴۰۰)، حدود ۲۰ تا ۲۵ کیلومتر از جاده را تحویل می‌دهیم، افزود: اجرای تونل‌های محور ایذه و دهدز که به منظور کوتاه‌تر شدن مسیر طراحی شده بود، متوقف شد.

معاون اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: این پروژه در اختیار شرکت ساخت قرار داده شد که با این وجود، محور ایذه – دهدز یکی از محور‌های لازم‌الاجرا است که حتما باید اجرا و تونل‌های آن احداث می‌شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی جاده های کشور محور ایذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور یاسوج به سی‌سخت مسدود می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، علی محمد روستا روز سه شنبه در بازدید از محور یاسوج به سی‌سخت بر رفع نقاط حادثه خیز دو مسیر جایگزین محور یاسوج به سی سخت توسط دستگاه‌های مربوطه تاکید کرد و افزود: این پروژه از مصوبات دور اول سفر دولت به استان است که ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد و با موافقت‌نامه‌ای که با سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام گرفته هر ساله نیز به این پروژه اعتبار اختصاص داده می شود.

وی با بیان اینکه دو تونل رفت و برگشت در این محور در حال احداث است، اظهارکرد: با همکاری راه و شهرسازی این پروژه فعال بوده و تعطیلی در کار نیست تا در وقت مقرر به اتمام رسیده و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیشرفت خوب این تونل ها خاطرنشان کرد: عملیات ساخت یکی از تونل‌ها به پایان رسیده و تونل دوم پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی دارد.

روستا به احداث پل قوسی سردار شهید عبدالله نجفی اشاره و تصریح کرد: قرار است عملیات اجرای فونداسیون این پل انجام شود که با آغاز عملیات احداث این پروژه مسیر یاسوج به سی سخت در محدوه «ده برآفتاب» مسدود و مسیر جایگزین در نظر گرفته می شود.

وی ادامه داد: دو مسیر روستاهای «بیاره» و «توت نده» به عنوان مسیر جایگزین جاده یاسوج به سی سخت در نظر گرفته شده است که باید ساماندهی و نقاط حادثه خیز آنها رفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مسیر «توت نده» دارای چند پیچ با شیب زیاد است که قرار شد این موارد توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای رفع و علائم رانندگی نصب شود همچنین ارتفاع خاکریز اطراف جاده افزایش یابد تا جلوی تصادفات رانندگی گرفته شود.

روستا تاکید کرد: در مسیر روستای «بیاره» مشکل اصلی تقاطعی است که به محور یاسوج به اصفهان ختم می شود که دارای معارض است که از فرماندار دنا خواستیم جلسه ای با مالک برگزار و رفع معارض صورت گیرد که با رفع نقاط حادثه خیز و بهسازی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی به زودی محور یاسوج به سی سخت در محدوده ده برآفتاب مسدود می شود.

وی با اشاره به اینکه بنا داریم هر دو مسیر زیر بار ترافیک برده شود، اظهارکرد: به دلیل گردشگر پذیر بودن شهر  سی سخت نیاز است که مشکلات مربوط به مسیرهای جایگزین رفع و هر دو مسیر زیر بار ترافیک برده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون افزون بر ۱۲۸ میلیارد تومان اعتبار به پل و تونل های در حال احداث مسیر یاسوج به سی سخت تخصیص داده شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • محور یاسوج به سی‌سخت مسدود می‌شود
  • خط کشی۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • اجرای ۲۰ کیلومتر مسیرگشایی در معابر تبریز