Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، عبدالله قاسمی پیربلوطی در مراسم نامگذاری ساختمان دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس به مناسبت آغاز هفته پژوهش وگرامیداشت یاد و خاطره شهدای هسته ای وشهدای هشت  سال جنگ تحمیلی اظهارکرد: نامگذاری دانشکده علوم انسانی بنام سردار شهید حاج رضا فرزانه را قرار بود در هفته بسیج انجام دهیم که به علت محدودیت های ستادملی کرونا این مراسم به هفته پژوهش موکول شد لذا با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم نامگذاری ساختمان دانشکده علوم انسانی را بنام این شهید بزرگوار امروز انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه شهدا چراغ روشنی بخش ما هستند افزود: درکنار مزار شهدای گمنام دانشگاه در این مکان مقدس ما دانشگاهیان با خود عهد می بندیم که با تلاش مضاعف در بحث تولید علم بیش از گذشته در عرصه پژوهش های علوم وفناوری ورود کرده و در برنامه علمی صنعت وتجارت با ورود به نیازمندی های صنایع به عنوان دانشگاه نسل چهارم در حل مسله وماموریت گرایی نقش آفرینی کنیم. و در این زمینه اقداماتی با شرکت های صنایع منطقه ای انجام دادیم.

قاسمی‌پیربلوطی‌ با یادآوری سه برنامه در هفته پژوهش وفناوری که در کنار گلزار شهدای گمنام  وهمچنین مسجد پیامبر اعظم (ص)این دانشگاه برگزار خواهد شد، اشاره کرد: در سال جاری شهادت سردار دکتر محسن فخری زاده در بیداری ملت وهمچنین عزت، سرافرازی وبزرگی ملت ایران  حلاوتی فراموش ‌ناشدنی را برملت سرافراز ایران رقم زده است، و اینها همه به برکت مقاومت، پایداری، عشق، ایثار شهداوتلاش حداکثری دانشمندان جهاد علمی وشهدای هسته ای که همیشه پیرو سیره اهل‌بیت و رهنمودهای امام راحل بودند شکل گرفته است .که با نثار خون خود ریشه انقلاب ونظام جمهوری اسلامی ایران را آبیاری کرده وهرگز تسلیم نشدند.

وی افزود: به‌همین مناسبت ساختمان دانشکده علوم انسانی را در هفته پژوهش  به ‌نام سردار شهید حاج رضا فرزانه  نامگذاری کرده و امیدوارم با زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا اقدام کوچکی در برآورده کردن اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب برداشته باشیم‌.

انتهای پیام/

حمید انصاری کد خبر: 1084230 برچسب‌ها عبدالله قاسمی پیربلوطی دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی کرونا دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس دانشکده علوم انسانی هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • باید دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا