Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهدیه‌سادات قافله‌باشی افزود: یلدا یکی از سنت‌های آیینی به‌جا مانده از گذشتگان است و مجموعه مدیریت شهری قزوین نیز هرساله برای حفظ سنت‌ها و آیین‌های به جا مانده از پیشینیان و نیز انجام رسالت‌های خود در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنر به برگزاری برنامه های متنوع در این مناسبت اقدام می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: امسال به دلیل محدودیت‌های تعیین شده در ستاد مقابله با کرونا و برای قطع زنجیره انسانی انتقال بیماری کووید ۱۹ یلدایی متفاوت را پشت سر خواهیم گذاشت و قرار نیست شبیه به هیچ‌کدام از یلداها باشد.

قافله باشی با بیان اینکه امسال ضروری است شب یلدای امسال را متفاوت برگزار کنیم، ادامه داد: یکی از تهدیدات پیش رو دورهمی‌های یلدایی است و برای مقابله با شیوع بیشتر کرونا و قطع زنجیره انتقال باید از حضور در منازل همدیگر خودداری کرده و از طریق فضای مجازی این مناسبت را به همدیگر تبریک بگوییم.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین با تاکید بر استفاده از فضای مجازی برای دیدار از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در بلندترین شب سال افزود: در حال حاضر قزوین در وضعیت نارنجی قرار دارد و باید سعی کنیم با پرهیز از برگزاری دورهمی‌ها و میهمانی ها تا سال آینده سفره‌های وسیع‌تر در کنار عزیزانمان داشته باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و هنری شورای شهر قزوین اضافه کرد: امسال برنامه یلدای سلامت را به صورت مشترک توسط سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین، شورا و دانشگاه علوم پزشکی قزوین اجرا خواهیم کرد و در این راستا ۱۰ نفر از پرستاران بیمارستان‌های شهر تجلیل خواهند شد.

وی تصریح کرد: همچنین تجلیل از پرستاران بیمارستان‌های ولایت و بوعلی شهر قزوین به همت تشکل‌های مردمی انجام خواهد شد و بیلبوردهای تقدیر از پرستاران نیز در سطح شهر نصب خواهد شد.

کد خبر 573181 برچسب‌ها شب یلدا استان قزوین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شب یلدا استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۵۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمادهای پرتقاضای بورس چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس امروز بیش از ۶۲۰۰ واحد رشد کرد، اما وضعیت بازار همچنان پایدار به سمت مثبت نیست، ولی در این شرایط نیز نمادهایی وجود دارند که وضعیت تقاضای نسبتاً خوبی را دارند، در زیر چند نمونه از این نمادها را معرفی کرده ایم:

نمادهایی که در آنها احتمال کد به کد حقوقی به حقیقی وجود دارد
کقزوی

قدرت خریدار بیش از ۳ برابر فروشنده بدون صف خرید
کزغال، بگیلان، وکبهمن، بپیوند، مبین، آبادا

حق تقدم‌های قابل معامله و اختلاف قیمت آنها با نماد اصلی
کنورح، فولاژح، معیارح، ولکارح

معاملات بلوکی
حسینا ۲، خاهن ۲، فملی ۲، فولاد۲

نمادهایی که سقف تاریخی خود را شکستند
زرفام، نبروج، تابش، صنهال، اصیل

کد خبر 6080973 وحید بلالی

دیگر خبرها

  • «بازار هنری ایران» برگزار می‌شود/ در خوشنویسی پیشتازیم
  • عزم جدی برای اعتلای فرهنگ عمومی
  • بهترین روش برای تشخیص هندوانه رسیده (فیلم)
  • تخصیص یارانه فرهنگی، سازوکار تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب امسال
  • نمادهای پرتقاضای بورس چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی قزوین رونمایی می‌شود
  • تلاش وزارت فرهنگ برای تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب
  • تخصیص ارز مبادله‌ای برای حجاج بدون مشکل انجام می‌شود
  • سند برش اقتصاد فرهنگی قزوین در سفر رییس جمهور رونمایی می‌شود
  • افزایش تعاونی‌ها به حل مشکلات استان‌ها کمک می‌کند