Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@18:02:48 GMT

روزنامه های ورزشی 26 آذر؛ زمان دربی همچنان نامعلوم

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۵۹۱۵

روزنامه های ورزشی 26 آذر؛ زمان دربی همچنان نامعلوم

روزنامه های ورزشی 26 آذر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز چهار شنبه _۲۶ آذر ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"ابرار ورزشی" با عنوان " گل محمدی: دلم به قهرمانی پرسپولیس روشن است" صحبت‌های سرمربی پرسپولیس را نشان می‌دهد که نسبت به قهرمانی این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا امیدوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"خبر ورزشی" با عنوان " بازی با اولسان ملی است" صحبت‌های میلاد سرلک بازیکن پرسپولیس را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد باید لیگ قهرمانان آسیا را فتح کنند.

" فرهیختگان ورزشی " در امور فنی نه دخالت می‌کنم نه پیش قدم می‌شوم" به صحبت‌های مظلومی اشاره دارد که می‌گوید چسبیده نیستم، سرمربی تیم ملی بودم و به استقلال آمدم.

" خراسان ورزشی" با عنوان " زمان دربی همچنان نامعلوم" اشاره به مشخص شدن زمان بازی‌ها در هفته‌های هفتم و هشتم را دارد که زمان دربی تهران هنوز مشخص نشده است.

"شوت" با عنوان " سید جلال: تا پای جان می‌جنگیم" به صحبت‌های کاپیتان پرسپولیس برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا اشاره دارد.

" گل " با عنوان " خاقانی: می‌خواهم بهترین گل زن تاریخ استقلال شوم" صحبت‌های بازیکن بیست ساله تیم فوتبال استقلال را نشان می‌شود که باورش نمی‌شد مقابل شهر خودرو فیکس بازی کند.

"صدای سپاهان " با عنوان " حتی برای یک دقیقه" صحبت‌های رضا میرزایی بازیکن سپاهان را نشان می‌دهد که در بازی دوستانه مقابل تیم ملی جوانان بازوبند کاپیتانی سپاهان را بسته بود و اعتقاد دارد بستن بازوبندی کاپیتانی در سپاهان بزرگ یک افتخار فراموش نشدنی است.

"پرسپولیس" با عنوان " این هم پاداش فینالیست آسیا" که اشاره به مشخص نشدن تاریخ بازی پرسپولیس با استقلال دارد.

کد خبر 461911

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه گل روزنامه ایران ورزشی روزنامه پیروزی روزنامه شوت روزنامه ورزشی روزنامه خراسان ورزشی روزنامه فرهیختگان ورزشی روزنامه پرسپولیس صدای سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روزنامه های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی امسال سراغ دو ستاره شاخص تیم ملی ازبکستان رفتند و اتفاقا با حضور آنها بازی‌های این دو تیم از جذابیت بالاتری برخوردار شد.

بنابر روایت ورزش سه، جلال‌الدین ماشاریپوف پیش از فیفادی در ترکیب استقلال جا افتاد و اوستون ارونوف جوان نیز خیلی زود به عنوان یک وینگر خلاق، سرعتی و تاثیرگذار خود را به هواداران پرسپولیس معرفی کرد.

این دو بازیکن که در این فیفادی نیز در تیم ملی ازبکستان حضور داشتند، پس از درخشش برای کشورشان روز یکشنبه به تهران برمی‌گردند تا به تمرینات سال جدید تیم‌های ایرانی خود اضافه شوند.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889014

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • کاش هیچ وقت به استقلال نمی‌رفتم!/ اگر زمان به عقب برگردد...
  • شرایط عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس
  • قیمت استقلال و پرسپولیس برای عرضه در فرابورس مشخص شد
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد