Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهم حسینی با بیان اینکه هیچگونه افزایش قیمتی برای شیرینی شب یلدا نداریم؛ گفت: در حال حاضر، کمبودی در تامین مواد اولیه برای پخت شیرینی نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدابراهم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: قیمت‌ انواع شیرینی برای شب یلدا، هیچگونه تغییری ندارد.

وی با قدردانی از زحمات مسئولان سازمان صمت و غله به‌دلیل تامین مواد اولیه مورد نیاز قنادان استان، افزود: در حال حاضر، هیچگونه کمبودی در تامین مواد اولیه برای پخت شیرینی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اتحادیه صنف قنادان مرکز مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر، آرد درجه یک در اختیار قنادان قرار داده شده است و هم در قیمت و هم در کیفیت مشکلی در تامین این کالا نداریم.

نائب رئیس اتاق اصناف ساری ادامه داد: در بحث روغن و شکر نیز که طی ماه‌های گذشته با کمبود و چالش مواجه بودیم، با توزیع حواله‌های کافی، بازار از روغن و شکر اشباع شده است و هیچ مشکلی در تامین مواد اولیه به ویژه روغن و شکر نیز نداریم.

حسینی تصریح کرد: قیمت هر کیلو شیرینی تر درجه یک حداکثر 50 هزار تومان، شیرینی خشک درجه یک حداکثر 50 هزار تومان، کیک یزدی درجه یک حداکثر 25 هزار تومان است.

وی ادامه داد: قیمت شکلات و آجیل هم در بازار مطلوب است و هر کیلو شکلات مناسب برای شب یلدا حداکثر کیلویی 50 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه صنف قنادان مرکز مازندران با بیان اینکه قیمت شیرینی برای شب یلدا همان قیمت مصوب ابتدایی سال است؛ تاکید کرد: به مردم توصیه می‌کنیم که حتماً از قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌هایی که پروانه فعالیت دارند خریدهای خود را انجام دهند.

حسینی متذکر شد: در پی درخواست اتحادیه‌های صنفی و رایزنی‌های صورت گرفته، رسته صنفی آجیل و خشکبار به بند هفت گروه‌ شغلی یک، (مراکز تولید، نگهداری، توزیع و فروش محصولات غذایی و خدمات وابسته) اضافه شد.

وی یادآور شد: آجیل و خشکبار، قنادی‌ها، کافه قنادی‌ها و شیرنی‌فروشی‌ها شامل گروه یک شغلی شده‌اند و در تمام شهرهای استان مجاز به فعالیت هستند و هیچ مشکلی ندارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تامین مواد اولیه هزار تومان شب یلدا درجه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان       + ۳۰۰ هزار تومان

نیم سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون تومان                       + ۲۰۰ هزار تومان 

ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان                             بدون تغییر 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان        بدون تغییر

دیگر خبرها

  • شترداری رسته مزیت دار دامداری سازگار با اقلیم کشور
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • معرفی شاکی حسین حسینی از سوی فرماندهی فراجا
  • قیمت زعفران نجومی شد
  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد