Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف دستیابی جمهوری اسلامی ایران به مرجعیت علمی جهانی، فدراسیون سرآمدان علمی ایران را در سال ۱۳۹۴ راه‌اندازی کرده است. این فدراسیون، سالانه ۱۰۰ نفر از اعضای هیأت علمی کشور را که دارای دستاوردهای پژوهشی برتر (مطابق آیین‌نامه فدراسیون) بوده، شناسایی و حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح علاوه‌براین افراد، ۲۵ نفر از سرآمدان علمی جوان که استادانی با سن کمتر از ۴۵ سال را دربر می‌گیرد نیز انتخاب و حمایت‌ می‌شوند.

دکتر سیدجعفر حسینی، عضو هیأت‌علمی بخش شیمی و دکتر محمدرضا نیکو عضو هیأت‌علمی بخش مهندسی عمران دانشگاه شیراز، در سال ۱۳۹۹  ‌عنوان "سرآمدان علمی جوان" را کسب کردند و مشمول حمایت‌های فدراسیون سرآمدان علمی ایران شده‌اند.

افزون بر این، دکتر محمدمهدی علیشاهی، عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز در رشته مکانیک سیالات، از جمع۱۴۱ عضو هیأت علمی برتر در ارتباط با جامعه و صنعت به دلیل اجرای پروژه‌های کاربردی متعدد و کمک به رفع نیازهای صنعتی کشور و توسعه مراکز تحقیقاتی دانشگاهی مورد نیاز کشور در زمره ۱۵ دانشمند برتر در همکاری با جامعه و صنعت شناخته شد.

برچسب‌ها دانشگاه شیراز شیراز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه شیراز شیراز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فارس دانشگاه شیراز شیراز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فارس اخبار کنکور عضو هیأت علمی سرآمدان علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه

ده‌ها نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در آمریکا در حمایت از غزه دست به اعتراض زدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اعضای هیئت علمی دانشگاه کلمبیا آمریکا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده به خاطر حمایت از فلسطین اعتصاب کردند.

همچنین ده‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دو دانشگاه ییل در کنتیکت و نیویورک در منهتن نیز بازداشت شدند.

اداره پلیس شهر نیویورک به "سی ان ان" گفت که دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیویورک در جریان اعتراضات در محوطه مدرسه دستگیر شدند.

 

.

 

روز200 طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختریسازمان ملل: 70 درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • مستند «عشق و فلسفه» در مورد زندگی «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • روایت عشق و فلسفه؛ پرتره نادیا مفتونی استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • زلفی گل: دانشگاه هیچ کسی را بیخود اخراج نمی‌کند
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول