Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:22:38 GMT

آب شرب بخش وسیعی از مشهد فردا قطع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۴۷۱۶۱

آب شرب بخش وسیعی از مشهد فردا قطع می‌شود

محمود محتشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی همکاری این شرکت در ساخت پروژه زیرگذر شهید برونسی توسط شهرداری، باید خط انتقال هزار میلیمتری خروجی مخزن جا به جا شود و در این راستا فردا شهروندان زیادی در آن محدوده با مشکل کم آبی و یا قطعی آب مواجه هستند.
وی ادامه داد: بر این اساس، مشترکان در بلوار وکیل آباد، خیابان‌های غدیر، شریف، قانع، ستاری و صدف از ابتدا تا انتها، خیابان قائم مقام فراهانی شمالی از قائم مقام ۲ تا ۲۲ و بلوار امامیه از امامیه ۴۰ تا انتها از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۰ با قطعی و یا کم آبی مواجه خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: همچنین ساکنان در بلوار ادیب از ادیب شمالی ۲ تا ۲۲، بلوار شاهد از شاهد ۲ تا ۶۰ و شاهد یک تا ۶۱، بلوار فلاحی از ابتدا تا انتها، بلوار شریعتی از شریعتی ۵۰ تا ۸۸ و شریعتی ۳۱ تا ۷۵، بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی از ۲۳ تا ۵۷ ، خیابان حسابی جنوبی از ابتدا تا انتها و خیابان حسابی شمالی از حسابی ۲ تا ۳۲ و یک تا ۴۳ به دلیل انجام عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روز پنجشنبه ۲۷ آذر از ساعت هشت تا ۲۰ با قطع یا کمبود فشار آب مواجه می شوند.

محتشمی افزود: در معابر اصلی این مناطق تانکرهای آب شرب حرکت خواهند کرد و مردم می توانند آب مورد نیاز خود را از طریق این تانکرها نیز تهیه کنند.

۱۰۰ درصد جمعیت شهر مشهد از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار هستند و شبکه فاضلاب در شهر مشهد سه هزار و ۲۰۰ متر طول دارد.

برچسب‌ها مشهد آب و فاضلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد آب و فاضلاب مشهد آب و فاضلاب اخبار کنکور تا انتها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا قطعی برق در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد :روز چهارشنبه مورخ ۰۵/ ۰۲/ ۱۴۰۳ به علت تعمیرات، از ساعت ۱۴ تا ۱۶ جریان برق مسیر میدان معلم از نمایندگی سایپا تا میدان امام حسین (بلوار بسیج) و خیابان سربازان گمنام خیابان پاسداران و کوچه‌های فرعی به مدت دوساعت قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بازسازی صحنه قتل در خیابان مطهری مشهد
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • ببینید | هشدار جدی به مردم؛ این ۲ کار را کنار خیابان انجام دهید، توسط پلیس حسابی جریمه می‌شوید!
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم