Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) با کاهش سوابق مدیریت اجرایی کاندیداهای ریاست جمهوری از ۶ به ۴ سال موافقت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 26 آذر) مجلس و در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری، با کاهش سوابق مدیریت اجرایی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری موافقت کرده و عملا این زمان از 6 به 4 سال کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس در توضیح پیشنهاد خود گفت: معیارها و شاخص‌هایی در طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری اعلام شده که با این معیارها عملا امکان ورود افراد به انتخابات خیلی فراهم نیست ولی با این حال احراز شرایط بر عهده شورای نگهبان است.

وی افزود: نباید به گونه‌ای عمل کنیم که همه درها برای ورود کاندیداها بسته شود؛ ضمن اینکه در این طرح ۶ سال سابقه مدیریت در مناصب سیاسی نظیر وزارت، استاندار و یا نمایندگان مجلس و سازمانهای ملی در نظر گرفته شده است اما پیشنهاد بنده کاهش 2 سال آن و رسیدن به 4 سال است زیرا توانمندی‌های یک رد در طول ۴ سال هم ثابت می‌شود.

نماینده تبریز در مجلس تصریح کرد:‌ اگر کسی 2 سال وزیر صنعت و یا 2 سال وزیر رفاه بود و یا در وزارتخانه دیگری فعالیت داشت آیا مشمول ۴ سال سابقه اجرایی می‌شود؟ در حالی که باید مجموع سوابق مدیریت افراد در مقامات سیاسی را در نظر بگیریم.

 

 

انتهای پیام/ک

 

منبع: دانا

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سوابق مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۴۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از آمادگی برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در ۲۱ اردیبهشت خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • پریدر استعفایش را پس گرفت و نیامد/ ثبت نام ۱۵ کاندیدا برای ریاست شطرنج
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد
  • چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان | رقابت این ۴ نقر به قالیباف